Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:30:30 GMT

۸ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۱۷۰

۸ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه زن ۳۷ تا ۴۳ ساله، سه مرد ۳۰ تا ۳۷ ساله و ۲ دختر ۱۴ و ۱۷ ساله مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ۶ تن از مصدومان این حادثه به وسیله واحد‌های امدادی به بیمارستان آیت‌الله کاشانی منتقل شدند و ۲ نفر از مصدومان به علت رضایت ندادن برای انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

بزرگراه شهید خرازی در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد.

حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی‌ترین مسیر حرکت وسایط نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر به طول ۴۰ کیلومتر به صورت حلقه‌ای احداث شد و در طول مسیر آن ۱۳ بزرگراه درون شهری و ۲۰ تقاطع غیرهمسطح وجود دارد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی بزرگراه شهید خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم