Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:59:47 GMT

البرز خاستگاه نام آوران بزرگ ورزش کشور است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۷۵۳۷

البرز خاستگاه نام آوران بزرگ ورزش کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز در دیدار با اعضای یکی از سمن‌های فعال استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در روز جمعه صورت گرفت، گفت: این سازمان مردم نهاد بسیار پویا و با نیروی انسانی ارزشمندی در البرز فعالیت دارد که وزیر  ورزش و جوانان شخصا از آن دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار البرز افزود: مدیر این سمن متاسفانه در بستر بیماری هستند و وزیر از ایشان عیادت کردند که بارقه‌ای از امید دارد که توجه ویژه‌ای به حوزه جوانان و سمن‌ها معطوف دارند.

شهبازی گفت: حدود نیمی از جمعیت البرز را جوانان تشکیل می‌دهند که این ظرفیت بزرگ، این استان را بسیار شاخص و بااهمیت کرده است.

او افزود: البرز نام آوران ورزشی فراوانی را در دل خود جای داده که امید است وزیر با توجه به اشرافی که در این راستا دارند نگاه ویژه‌ای نیز به ارتقا زیرساخت‌های ورزشی استان داشته باشند.

استاندار البرز گفت: طرح ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج نیز طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت خوبی نیز داشته که تسریع در تکمیل آن با عنایت وزیر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام  /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال