Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: در شرایط فعلی برخی از دوستان اینگونه تصور می‌کنند که باید به جای مشورت دادن به یک مدیر خودشان به جای او تصمیم بگیرند و فشار وارد می‌کنند که فلان پست و سمت را باید به فلان فرد بدهی.
وی ادامه داد: کسی که در جایی مسئولیتی به او واگذار شده و یا از مجلس برای مسئولیتی رای اعتماد گرفته اختیاراتی هم دارد و مدیران زیرمجموعه خودش را خودش باید انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شیراز اظهار داشت: حال اگر برخی از سر خیرخواهی گزینه‌هایی هم معرفی می‌کنند و آن فرد را شایسته آن مسئولیت می‌دانند اشکال ندارد اما تا همین حد کافی است و باید اجازه داد که تصمیم نهایی را مدیر مربوطه بگیرد که چه کسی صلاحیت بیشتری دارد.
آیت‌الله دژکام افزود: اگر یک مسئول و مدیر، مدیران زیرمجموعه خودش را خودش انتخاب کند قطعا باید پاسخگوی تصمیم و انتخاب خود نیز باشد اما اگر بنا باشد دیگران برای او انتخاب کنند اگر کم کاری و سهل انگاری هم شود که نمی‌توان از آن مدیر را زیر سوال برد و مطالبه گری کرد.
وی تصریح کرد: هر کس باید در جای خودش ایستاده باشد و خودش هم باید پاسخگوی تصمیم خود باشد، اگر کسی اختیاری دارد آن اختیار به خودش داده شود اما ما نیز حق نظارت و مطالبه را برای خودمان نگاه داریم.

بانوی مدال آور شیرازی نشان داد که با حجاب هم می‌توان در میادین ورزشی درخشید
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، ضمن تبریک به مدال آوران المپیک و پارالمپیک گفت: موفقیت بانوی تیرانداز شیرازی در رقابت‌های پارالمپیک آن هم با حجاب فاطمی و چادر عفت نشان داد که با حجاب اسلامی هم می‌توان در میادین ورزشی درخشید و موفقیت کسب کرد.
آیت‌الله دژکام افزود: این رویداد و موفقیت نقطه پایانی بود برای آنها که می‌گفتند اگر کسی بخواهد با حجاب باشد نمی‌تواند در میادین ورزشی بین‌المللی حاضر شود در حالی که می‌تواند هم عصمت و حجاب خود را رعایت کند هم در میدان ورزشی رقابت کند.

پیاده روی اربعین در بین الحرمین شیراز برگزار می‌شود
وی، با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای برپایی مراسم پیاده روی اربعین در کشور عراق به واسطه شیوع ویروس کرونا گفت: به همین دلیل این مراسم را با همکاری تمام مجموعه‌ها در مسیر بین‌الحرمین شیراز که یادآور بین‌الحرمین در کشور عراق است برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها امام جمعه شیراز لطف الله دژکام ستاد اقامه نماز کشور شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه شیراز لطف الله دژکام ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه شیراز لطف الله دژکام ستاد اقامه نماز کشور شیراز فارس امام جمعه شیراز الله دژکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد طارمی با باشگاه  پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آن‌ها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمونه اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده