Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: اگر مدیر لایقی نداشته باشیم اعتماد مردم به نظام از بین می برد.

وی افزود: مردم توقع دارند در عرصه های مدیریتی حزب بازی و خویشاوندسالاری کنار گذاشته شود تا تحول اساسی را در دوره جدید ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شاهرود به موضوع مذاکره ایران با غرب نیز اشاره و ابراز کرد: مردم ایران نیازی به مذاکره مستمر با امریکا و اروپا ندارند و تا وقتی که سرمایه های بلوکه شده ملت ایران و معامله با ایران آزاد نشود و استکبار به دشمنی خود پایان ندهد، ادامه دادن مذاکرات بی دلیل است.

امینی تأکید کرد: مذاکره باید برای رفع تحریم باشد، عزت مردم ایران حفظ شود و مردم نفع آن را ببینند.

وی درباره تحولات افغانستان نیز به نگرانی عده ای در داخل کشور اشاره کرد و گفت: چگونه برخی اکنون نگران افغانستان هستند در حالی که در برابر کشتار مردم یمن سکوت کردند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در موضوع افغانستان پیچیدگی هایی وجود دارد که برخی از آن سردرنمی آورند، یادآور شد: عده ای می خواهند کشور را درگیر چیزهایی کنند که نفعی برای مردم ایران ندارد، چرا که هم آمدن طالبان و هم مسائل پنجشیر هیچ کدام عادی نیست.

امینی اضافه کرد: ما مدافع مردم افغانستان هستیم و از هیچ یک ازاین گروه ها حمایت نمی کنیم در حالی که آنهایی که از بیرون کشور مردم ایران را تحریک می کنند می خواهند با استفاده از افراد غافل داخلی و احساسات مردم، کشور را درگیر مسائلی کنند که به مصلحت نیست.

امینی درخصوص فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی نیز بیان کرد: این موضوع پایه های سست این رژیم غاصب را نشان داد و حتی اگر این چند زندانی دوباره دستگیر شوند، در هر حال یک رسوایی بزرگ برای صهیونیست ها بود.

امام جمعه شاهرود همچنین به برخی موضوعات شهرستانی اشاره کرد و گفت: مسئولان نظارتی و امنیتی که کارشان پیشگیری است، جلوی برخی مسائل خلاف در اداره ها را بگیرند و نگذارند کار به جایی بکشد که مردم به نظام بدبین شوند.

امینی افزود: بسیاری از مدیران کار خود را درست انجام می دهند اما عده کمی با کم کاری موجب تاخیر در روند خدمت گزاری به مردم می شوند.

وی با بیان اینکه رشوه گرفتن چیزی نیست که دولت جدید تحمل کند، افزود: مسئولان حراست اداره ها کار خود را درست انجام دهند چرا که در گذشته برخی از سوء تدبیرها سبب نارضایتی مردم شد.

امام جمعه شاهرود از مدیران خواست به زیرمجموعه خود توجه بیشتری داشته باشند وگفت: برخی برای کاری که می تواند در مدت ۲ روز انجام شود، مردم را چند ماه معطل می کنند و این موضوع قابل پذیرش نیست.

برچسب‌ها سمنان شاهرود دولت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شاهرود دولت سمنان شاهرود دولت دولت سیزدهم امام جمعه شاهرود مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: در سفر مقام عالی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان دولتی به شهرستان شاهرود یک طرح درمانی افتتاح و یک طرح دیگر هم کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در این سفر پروژه پایگاه سلامت فدک در یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع پروژه قابل افتتاح امروز عصر با حضور مسئولان دولتی است.

بهادری بیان کرد: برای این طرح ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و پنج هزار و ۷۶ نفر نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه چند پروژه عمرانی و بهداشتی و درمانی در مجموعه علوم پزشکی شاهرود نیز در سفر استانی هیأت دولت مورد بازدید قرار می‌گیرد، گفت: یکی از این طرح‌ها پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این طرح هفت هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد، ابراز کرد: -پروژه مرکز غربالگری، تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از دیگر طرح‌های قابل بازدید است.

بهادری با بیان اینکه هیأت دولت سیزدهم همچنین در سفر به شاهرود از پروژه بلوک زایمانی و LDR، بیمارستان امام حسین(ع) با زیربنای یک هزار و ۶۴۰ متر مربع بازدید خواهد کرد، تاکید داشت: پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مجموعاً سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک سوم از آن تأمین شده است.

وی افزود: پردیس فناوری‌های سلامت شاهوار دیگر طرحی است که امروز عصر با حضور اعضای هیأت دولت در قالب سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان در شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 6081762

دیگر خبرها

  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان