Web Analytics Made Easy - Statcounter

تندگویان گفت: نگاه ویژه وزیر ورزش وجوانان به حوزه جوان به عنوان فردی متخصص، روحیه‌ی پر امید و نشاطی را برای حوزه جوانان در سراسر کشور رقم زده است.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به استان البرز، گفت: از دکتر سیدحمید سجادی در بحث جوانان بسیار سپاسگزارم حضور ایشان به عنوان وزیر ورزش و جوانان با رویداد پرافتخار پارالمپیک توکیو همراه بود بنابراین باوی توافق کردیم پس از اتمام این بازیها، برنامه مرتبط با حوزه جوانان را با جدیت پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ازصبح سه شنبه  به محض پایان بازی های پارالمپیک ایشان دیدارهایی را با کمیسیون تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در مجلس،  کارکنان حوزه جوانان در ساختمان شماره‌دو،   اعضای مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان داشتند که نتایج بسیار خوبی را در پی داشت.

تندگویان ادامه داد: درواقع با برگزاری جلسات تخصصی با اهتمام دکتر سید حمید سجادی هفته جوانانی را در وزارت ورزش ‌وجوانان پشت سرگذاشتیم.

معاون ساماندهی امور جوانان تصریح کرد: نگاه ویژه وزیر ورزش وجوانان به حوزه جوان به عنوان فردی متخصص روحیه ی پر امید و نشاطی را برای حوزه جوانان در سراسر کشور رقم زده است.

او گفت: جلسات مشترک و ملاقات های مستقیم وزیرمحترم با جامعه مخاطب قابل تحسین است، با این رویکرد مطمین هستم گام های بسیار خوبی در حوزه جوانان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان بازی وزارت ورزش جامعه وزارت ورزش و جوانان حوزه جوانان حوزه جوانان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: ۸۲ اکیپ عملیاتی نوروزی به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار در استان فارس به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات عید و به ویژه شرایط نامساعد جوی همواره جهت تامین برق پایدار و مطمئن درحال تلاش بوده تا برق رسانی بدون وقفه ادامه داشته باشد.
حمیدرضا کریمی فرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت انرژی برق، شرکت توزیع نیروی برق استان با بهره گیری از همه ظرفیت‌های فنی و عملیاتی شامل همکاران، نیرو‌های اجرایی و خودرو‌های عملیاتی همواره در حالت آماده باش بوده و وظیفه خدمت رسانی به مشترکان برق در سراسر استان را بر عهده دارند.
وی به بارش‌های بهاری و وزش باد در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: با وجود بارندگی‌های نسبتا شدید و وزش باد به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان، خوشبختانه با تلاش جهادی و مسئولیت پذیری ایثارگران صنعت برق، مشکلات مرتفع و خطوط شبکه توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون پایدار است.
کریمی فرد با تصریح اینکه در حال حاضر ۸۲ گروه عملیاتی با ۱۶۴ سیم‌بان راننده، ۸۲ دستگاه خودرو مجهز عملیاتی و ۱۸ گروه ویژه خط گرم در سطح استان، به طورکامل توانایی مدیریت بحران و رویارویی با شرایط نامساعد جوی را دارند، افزود: علاوه بر اکیپ‌های اتفاقات شبکه، تلفن ۱۲۱ نیز به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکان با شرکت برای رفع هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات شبکه برق آماده پاسخگویی بصورت شبانه روزی به مشترکان است.

دیگر خبرها

  • گردشگری را از شهر خودمان آغاز کنیم
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد