Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: طی تفاهم صورت گرفته با باشگاه پیام خراسان، متاسفانه علی‌رغم میل باطنی مجبور به فروش امتیاز لیگ دو کشور شهرستان گناوه شدیم و تنها امتیاز لیگ کشوری گناوه را واگذار کردیم.

مالک باشگاه امید گناوه در رابطه با دلایل فروش امتیاز این باشگاه گفت: در اوایل فصل گذشته مسؤولین و افراد زیادی به ما قول همکاری دادند اما با شروع فصل تنها آقای بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر به ما مبلغ حدود۱۵۰ میلیون تومان کمک کرد و تمام هزینه‌ها را با فروش اموال شخصی پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون نیز چندین میلیارد باشگاه بدهکار است و با توجه به اینکه عزمی در مسؤولین ندیدیم مجبور به فروش تنها امتیاز لیگ کشور شهرستان گناوه و شمال استان بوشهر شدیم و متاسفانه امید از فوتبال دوستان گناوه‌ای رفت.

عبدالهی ادامه داد: لازمه زنده ماندن فوتبال در گناوه و پیشرفت جوانان فوتبالیست گناوه‌ای حضور شهرستان در لیگ‌های کشوری است و بنده باز حاضرم از هزینه خانه و خانواده‌ام بزنم تا جوانان گناوه‌ای پیشرفت کنند، اما برای حضور در لیگ‌های کشور لازمه آن حمایت مسؤولین دلسوز شهرستان گناوه و استان بوشهر و همینطور حمایت خیرین شهرستان گناوه است و اگر ۵۰ درصد هزینه را مسؤولین و خیرین تقبل کنند، بنده نیز باقی هزینه را از جیب شخصی برای پیشرفت جوانان گناوه خواهم داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امید خراسان استان بوشهر ورزش شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی