Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:06:06 GMT

"سیم آخر" رشیدپور برگشت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۸۶۹۴

فصل جدید مسابقه «سیم آخر» از امشب، جمعه (۱۹ شهریور ماه) روی آنتن شبکه سه می رود. ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه، ضبط این مسابقه با اجرای رضا رشیدپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان از روز گذشته آغاز شده است و قرار است در سه روز پایانی هفته روی آنتن برود.
 
در فصل جدید دکور و فضای مسابقه تغییر کرده است و شرکت کنندگان غیر از انفجار بمب با یک سقوط آزاد هم مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در فصل جدید تعداد گروه های شرکت کننده در مسابقه نیز بیشتر شده است و هر گروه با شیوه های مختلفی از مراحل مسابقه حذف می شود. همچنین در استودیوی مسابقه شرایط برای حضور تماشاگر هم فراهم است و جایگاه تماشاگران نیز تعبیه شده است با این حال هنوز قرار نیست تماشاگران در زمان ضبط مسابقه حضور داشته باشند و عوامل تابع شرایط جدید اعلامی توسط ستاد کرونا هستند.

این مسابقه هر هفته سه شب چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه حوالی ۲۲:۳۰ روی آنتن می رود.

عوامل فصل جدید مسابقه سیم آخر عبارتند از؛ مجری رضا رشیدپور، تهیه کننده و کارگردان محمدرضا رضاییان، مجری طرح حمید مراوندی، طراح دکور مرتضی بهبهانی، مدیر تصویربرداری حسین حاتمی، کارگردان تلویزیونی محمدرضا درخشان، مدیر روابط عمومی عطیه موذن. منبع: ایسنا برچسب ها: سیم اخر ، رشبدپور ، برگشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیم اخر برگشت فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم

کریم خرازی پدر سردار شهید حاج حسین خرازی، مهرماه سال ۱۳۶۶ در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و مسجد شهرک دارخوین درباره سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی مطالبی را بیان کرده بود.

سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق  به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • ببینید | اشک و بغض حمید محمدی هنگام خواندن یک خبر بد روی آنتن زنده