Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی جمعه شب در شورای اداری خراسان‌جنوبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: کسی که بیشترین اشراف به مسائل خراسان‌جنوبی را دارد خود آیت الله رئیسی است و حتی بسیاری از روستاهای استان را می‌شناسند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: به عنوان مثال بر موضوع نیاز خراسان‌جنوبی به آب و راه و کشاورزی اشراف کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرایی با بیان اینکه افتخارات ما به برکت ایمان و تدین مردم شکل گرفته است، ادامه‌داد: این مسئله هم در ابتدای شکل‌گیری انقلاب و هم در ادامه آن و هم در رسیدن به اهداف و آرمان‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد، مسئله فرهنگ را باید مد نظر قرار دهیم، گفت: متأسفانه به این حوزه کم توجهی شده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه ادامه داد: در حوزه فرهنگ نباید فقط به ساختمان و … توجه کرد و از محتوا غفلت نمود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برخی از ساختارهای اداری کشور غلط و نادرست است، اظهارکرد: این ساختارهای غلط هیچ وقت نمی‌تواند آرمان‌های اسلامی و دینی را محقق کند و اکنون نظام مالی و پولی ما مشکل دارد.

نصیرایی با اشاره به اینکه آن‌هایی که باید مالیات بدهند، از دادن مالیات فرار می‌کنند، بیان‌کرد: نظام مالیاتی ما باید اصلاح شود.

وی گفت: منابع پولی و اعتباری ما بر اساس شاخص جمعیت تخصیص می‌یابد و از این جهت خراسان‌جنوبی با این معیارها به عدالت نمی‌رسد.

کد خبر 5301477

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام بانکی بیرجند مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی واکسیناسیون اردبیل گرگان عکس استانها واکسیناسیون کرونا ایلام خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طاهره صحرایی گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان برای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و پویش کاشت ۵ میلیون درخت توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همت بالایی گذاشتند.

وی افزود: جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با کاشت بیش از ۱۸۲ هزار نهال موفق شدند گام موثری در این طرح بردارند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: میزان تعهد خراسان جنوبی در پویش کاشت ۵ میلیون درخت، ۱۷۵ هزار نهال است.

صحرایی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین رتبه بندی کشوری، به همت اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان، خراسان جنوبی در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی این پویش تا اواخر اردیبهشت ماه و هفته هلال در سطح کشور ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام