Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:51:03 GMT

رئیسی:‌ دولت بدهی بالایی به دستگاه‌های مختلف دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۰۴۶۹

رئیسی:‌ دولت بدهی بالایی به دستگاه‌های مختلف دارد

رئیس‌جمهوری در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی گفت: دولت بدهی بالایی به دستگاه‌های مختلف دارد که ما وارث این بدهی هستیم.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی جمعه‌شب در پایان سفر یک‌روزه به استان خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی مدیران در مورد توسعه خراسان جنوبی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات و کارهای خوبی در استان انجام شده اما همچنان کارهای زیادی باید در این منطقه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: متاسفانه دولت بدهی‌های زیادی به دستگاه‌های مختلف دارد و ما وارث این بدهی برجای مانده هستیم اما پایبندبودن به تعهدات و پرداخت مطالبات پیمانکارانی را که با دولت کارکرده‌اند، ضروری می‌دانیم و دولت اولین جایی است که باید نسبت به تعهدات و پیمان‌هایی که منعقد می‌کند، پایبند باشد.

رئیس‌جمهوری با بیان این که همه عزیزان دولت و دستگاه‌های اداری در همه سطوح باید به تعهدات خود پایبند باشند، گفت: هرگز تعهدات را نقض یا کمرنگ نکنید که این کار نه شرعی است و نه اخلاقی.

رئیسی با تاکید بر این که توزیع منابع در کشور باید عادلانه باشد، گفت: بهترین راه برای توزیع عادلانه منابع در کشور بودجه‌ریزی بر اساس آمایش سرزمینی است.

رئیس‌جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات کارگران پیمانی که در بازدید از معدن زغال سنگ طبس مطرح شده است، گفت: نظام پیمانکاری در کشور نیازمند یک تجدید نظر جدی است و نباید اجازه دهیم به هیچ عنوان حق کارگران ضایع شود.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری