Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – چند هفته قبل وقتی در اوج اختلافات رشید مظاهری با مدیریت باشگاه استقلال درخصوص جریمه ۲۰ درصدی از قرارداد به‌خاطر مصاحبه علیه مدیریت و پرداخت مبلغی هنگفت برای دریافت رضایتنامه با استقلالی‌ها حسین حسینی قراردادش را تمدید کرد.

بسیاری همان موقع قرارداد گمان می‌کردند رشید مظاهری قطعا از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد اما در عین ناباوری رشید مظاهری همراه ۲ پسرش در تمرینات شرکت می‌کرد و در نهایت یک روز از در خروجی باشگاه استقلال بیرون آمد و در جمع خبرنگاران گفت قراردادش را با استقلال تمدید کرده که این موضوع مورد استقبال هواداران در فضای مجازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌ چیز خیلی خوب پیش می‌رفت که در هنگام سفر کاروان استقلال به دوبی برای آماده‌سازی‌ بازی با الهلال عربستان یکباره رسانه‌ها اعلام کردند ۳ بازیکن استقلال به نام‌های رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر به‌دلیل عدم‌دریافت مطالبات خود از این باشگاه جدا شده‌اند.

چند روز از جمع این ۳ نفر، ۲ مدافع دوباره به تیم برگشتند اما رشید همچنان بیرون ماند. او برخلاف بازیکنانی مثل حسین حسینی، مرادمند، دانشگر و… که قراردادشان را فسخ و در اینستاگرام اعلام کردند که از باشگاه می‌روند اما بعد ماندنی شدند، قصد ندارد به استقلال برگردد و دنبال سبک و سنگین کردن پیشنهادهایی از تیم‌هایی مثل سپاهان و هوادار است.

گویا مظاهری که با برخوردهای سرد مدیریت استقلال و در راس آن احمد مددی کنار آمده بود، وقتی درصدد بود همراه آبی پوشان به امارات برود متوجه می‌شود ممنوع‌الخروج است.

او گفته است پیش از این اتفاق قصد داشته بماند اما وقتی متوجه ممنوع‌الخروجی‌اش می‌شود تصمیم دیگری می‌گیرد.

رشید ۸ ماه از استقلال پول نگرفته بود و طبق گفته خودش تنها ۶۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده بود.

او می‌گوید که هیچ‌گاه نخواسته به‌خاطر پول قراردادش را فسخ کند او وقتی با سؤالی از سوی دوستانش مواجه می‌شود که چرا قراردادش را فسخ کرده و به امارات نرفته که در بازی با الهلال تیم را همراهی کند، می‌گوید: «وقتی خودشان من را ممنوع الخروج کردند دیگر چه کار کنم؟»

یک‌بار هم مددی حین مذاکرات او را از اتاق بیرون کرد و چون او و فرشید اسماعیلی علیه مدیریت صحبت کرده بودند با ۲۰ درصد جریمه نقدی روبه‌رو شده بود. همه اینها باعث شد رشید تصمیم به رفتن بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال استقلال خبر ویژه رشید مظاهری رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی سامره در ابتدای لیگ بیست و سوم به عنوان سرپرست استقلال در این تیم مشغول به فعالیت شد، اما او اواخر دی‌ماه به دلیل اختلافاتی که با جواد نکونام، سرمربی استقلال داشت از سمت خود استعفا داد. پس از جدایی سامره از استقلال، نصرالله خواجه‌گیری که در تیم حضور داشت به عنوان سرپرست استقلال شروع به کار کرد.

حالا، اما به نظر می‌رسد جواد نکونام با جانشین سامره به اختلاف خورده تا احتمال جدایی دومین سرپرست استقلال هم وجود داشته باشد.

البته علت اختلاف سرمربی استقلال از سرپرست تیمش مشخص نیست، اما به درخواست نکونام، خواجه‌گیری اجازه همراهی آبی پوشان در پرواز بازگشت به تهران از اراک را پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشته است.

این مشکل پابرجا باقی مانده و خواجه‌گیری در تمرین روز شنبه حضور نیافت. روز گذشته تمرینات استقلال تعطیل بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد سرپرست این تیم امروز هم در تمرین غایب بوده تا مشکل بین سرمربی و سرپرست جدی به نظر برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • ادعای عجیب یک عضو استقلال | شما علم غیب داشتید؟
  • ابداع ماده عجیبی که با ضربه سفت می‌شود
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد