Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون شاخص بورس هفته را مثبت شروع کرد، پنجمین روز متوالی افت سهام آمریکا، جهش سهام گازپروم روسیه با تکمیل خط لوله نورد استریم ۲، ذخایر ارز و طلای روسیه به بالاترین سطح تاریخ رسید، جهش قیمت جهانی نفت خام، دلار در معاملات جهانی بالا رفت و پیش بینی هفتگی تحلیلگران از روند قیمت طلا را در بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص بورس هفته را مثبت شروع کرد

در حالی که هفته گذشته روند سینوسی شاخص کل بورس را شاهد بودیم و نماگر در مجموع هفته، افزایش بیش از ۵ هزار واحدی را به ثبت رسانده بود، حال در بازار امروز و در ساعت ابتدایی شروع به کار بورس، شاخص کل با رشد 11548 واحدی همراه شده است. /جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید

پنجمین روز متوالی افت سهام آمریکا

به دنبال انتشار گزارش اشتغال ضعیف آمریکا در هفته گذشته و نامشخص بودن چشم‌انداز اقتصادی این کشور، در پایان معاملات دیشب وال‌استریت (بامداد شنبه به وقت تهران) سهام آمریکا تحت شاخص داوجونز با پنجمین افت روزانه متوالی خود روبرو شدند. سقوط سنگین ۳.۳ درصدی سهام اپل بیشترین فشار را بر شاخص داوجونز وارد کرد. دادگاه آمریکا طی حکمی اعلام کرد این غول تکنولوژی دیگر نمی‌تواند توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل را مجبور به پرداخت درون‌برنامه‌ای کند. میانگین صنعتی داوجونز ۲۷۱.۶۶ واحد سقوط کرد و به ۳۴,۶۰۷.۷۲ واحد رسید. اس‌اندپی ۰.۸ درصد پایین آمد و به ۴,۴۵۸.۵۸ واحد رسید و کامپوزیت نزدک حدود ۰.۹ درصد افت کرد و به ۱۵,۱۱۵.۴۹ واحد رسید. از زمان انتشار گزارش اشتغال ضعیف آمریکا در هفته گذشته تا به حال شاخص‌های داوجونز و اس‌اندپی ریکاوری نشده‌اند. هر دو شاخص سهام آمریکا این هفته با چندین روز افت متوالی روبرو شدند. این هفته داوجونز ۲.۲ درصد سقوط کرد تا برای دومین هفته متوالی پایین بیاید. اس‌اندپی ۱.۷ درصد افت کرد و کامپوزیت نزدک ۱.۶ درصد از ارزش خود را از دست داد. در حالی که تورم آمریکا در سطح بالایی قرار دارد، سرمایه‌گذاران نگرانند افزایش تعداد ابتلا به کرونای دلتا اقتصاد آمریکا را کُند نماید.

جهش سهام گازپروم روسیه با تکمیل خط لوله نورد استریم ۲

سهام غول انرژی دولتی روسیه، گازپروم پس از اینکه اعلام شد عملیات ساخت خط لوله انتقال گاز نورد استریم ۲ به پایان رسیده است، جهش کرد. بلافاصله پس از انتشار این اخبار قیمت هر سهم گازپروم ۱.۴۸ درصد جهش کرد و به بیش از ۳۲۹ روبل (معادل ۴.۵۲ دلار) رسید. آلکسی میلر، رئیس کمیته مدیریت گازپروم روز جمعه اعلام کرد که عملیات ساخت این خط لوله رأس ساعت ۸:۴۵ به وقت مسکو به پایان رسیده است. پیش از این وزیر انرژی روسیه نیکلای شولگینف، گفته بود صادرات گاز از این خط لوله تا انتهای سال میلادی جاری آغاز خواهد شد. خط لوله نورد استریم ۲: از ۲ خط لوله تشکیل شده است که قرار است سالانه ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز روسیه را از زیر دریای بالتیک به آلمان صادر کند. این خط لوله ۱۲ میلیارد دلاری ایمنی انرژی آلمان را بهبود خواهد بخشید و قیمت گاز اروپا را کاهش خواهد داد.

ذخایر ارز و طلای روسیه به بالاترین سطح تاریخ رسید

بانک مرکزی روسیه در گزارش جدید خود اعلام کرد ذخایر ارزی و طلای روسیه در هفته منتهی به ۱ سپتامبر به رکورد تاریخی ۶۱۸.۱ میلیارد دلار رسیده است. این ذخایر از ۱ آگوست تا این تاریخ ۱۷.۱ میلیارد دلار یا ۲.۹ درصد جهش کرده‌اند. رکورد قبلی در ۲۷ آگوست ثبت شده بود که در آن ذخایر ارزی و طلای روسیه به ۶۱۵.۶ میلیارد دلار رسیده بود. بانک مرکزی روسیه سطح هدف ذخایر ارزی و طلای خود را ۵۰۰ میلیارد دلار تعیین کرده بود که در جولای ۲۰۱۹ میزان ذخایر از این سطح عبور کرد. در سال ۲۰۲۰ علی‌رغم تأثیر منفی پاندمی کرونا ذخایر ارزی و طلای روسیه ۴۰ میلیارد دلار رشد کرد.

پیش بینی هفتگی تحلیلگران از روند قیمت طلا

قیمت طلا از اواسط ژوییه مقاومت در سطح ۱۸۳۰ دلار را آزموده اما موفق نشده است این سطح را حفظ کند. جدیدترین ناکامی طلا برای عبور از مرز ۱۸۰۰ دلار در آستانه تعطیلات آخر هفته باعث ناامیدی سرمایه گذاران و تحلیلگران خوش بین به این فلز ارزشمند شد. بهای هر اونس طلا در معاملات روز جمعه بازار آتی آمریکا با هفت دلار و ۹۰ سنت معادل ۰.۴ درصد کاهش، در ۱۷۹۲ دلار و ۱۰ سنت بسته شد و برای کل هفته بیش از دو درصد کاهش نشان داد که نخستین کاهش هفتگی در پنج هفته گذشته بود. کالین سیژینسکی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت مدیریت دارایی SIA گفت: به نظر می رسد طلا در محدوده ۱۷۶۰ تا ۱۸۴۰ دلار محبوس شده است و هفته جاری اخبار قابل توجهی در کار نخواهد بود تا این وضعیت را تغییر دهد.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از تحلیلگران وال استریت، ۱۵ نفر شرکت کردند که از میان آنها ۹ نفر معادل ۶۰ درصد نظر خنثی داشتند. در این بین سه نفر معادل ۲۰ به افزایش قیمت طلا و به همین تعداد به کاهش قیمت طلا رای دادند. اگرچه سرمایه گذاران همچنان به طلا خوش بینی دارند اما عدم علاقه به بازار این فلز ارزشمند کاملا واضح است. تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی هفته جاری پایینترین رکورد را از ماه مه سال ۲۰۱۹ به این طرف داشت. در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران خُرد، ۴۹۴ نفر شرکت کردند که از میان آنها ۲۷۴ نفر معادل ۵۵ درصد به افزایش قیمت طلا و ۱۲۷ نفر معادل ۲۶ درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند در حالی که ۹۳ نفر معادل ۳۵ درصد نظری نداشتند. اوله هانسن، مدیر استراتژی کالای ساکسو بانک در این باره گفت: طلا همچنان تقلا خواهد کرد زیرا دلار آمریکا نسبتا قوی مانده است. در حالی که بازده واقعی اوراق قرضه در محدوده منفی قرار دارد، دلار آمریکا قابل توجه ترین مانع در برابر طلا مانده است.

سیمان ۳۰ درصد ارزان شد

بیژن پناهی زاده، معاون معدنی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به جدیدترین وضعیت عرضه سیمان در کشور گفت: درباره کاهش قیمت سیمان باید اعلام کنم که با تدابیری که وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته و ورود معاونت قضایی دادستان کل کشور و نظارت تمام و کمال بر خرید‌هایی که از بورس انجام می‌شد قیمت سیمان نسبت به ۲ ماه قبل حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. وی تصریح کرد: سیمان‌های خریداری شده از بورس و افرادی که سیمان خریداری کرده بودند مورد بررسی قرار گرفتند. این نظارت منجر به روند کاهشی قیمت سیمان شد. امیدواریم این کاهش ادامه دار باشد. اگر نظارتی بر احجام بالای سیمان وجود نداشته باشد باز هم افرادی بیش از نیاز و مصرف خود اقدام به خرید کرده و باعث افزایش قیمت دوباره در این صنعت خواهند شد. پناهی زاده با تاکید بر این که ادامه دار شدن فرایند نظارت، کاهش بیشتر قیمت سیمان را به همراه خواهد داشت، گفت: با ادامه دار شدن این روش دلال‌ها از فرایند خرید سیمان حذف شده و به طور کلی قیمت سیمان کاهش پیدا خواهد کرد تا به نرخ معقول و منطقی برسد.

۲۰ درصد از دارو‌های واردشده با دلار ۴۲۰۰ سر از کشور‌های همسایه درآورد

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از دیدگاه بنده سیاست ارز ترجیحی صددرصد شکست خورده و اساسا سیاست ارز چندنرخی به دلیل ایجاد بستر فساد و رانت سیاستی از پیش‌شکست خورده است. همانطور که در کشور برخی واردکنندگان، بعد از دریافت ارز ترجیحی یا کالایی وارد کشور نکردند و یا برخی کالاها که با ارز ترجیحی وارد شد به دلیل بیمار بودن سیستم توزیع به دست جامعه هدف نرسید. به عنوان نمونه مواد اولیه روغن نباتی با ارز ترجیحی وارد کشور شد، روغن نباتی تولید و بعد با قیمت ارز آزاد صادر شد یعنی در نهایت به دست مردم نرسید و سود چندبرابری نصیب برخی افراد خاص شد. همچنین در حوزه دارو، متاسفانه ۲۰ درصد از داروهای واردشده با ارز ترجیحی سر از کشورهای همسایه درآورد. این در حالی است که ما می‌توانیم دارو را با قیمت تمام شده وارد و در داروخانه‌ها عرضه کنیم اما از مسیر بیمه از مردم حمایت کرده که در این صورت منابع ارزی محدود در کشور را به راحتی از دست نمی‌دهیم و از قاچاق مجدد دارو هم پیشگیری می‌شود. 

واردات میز تلویزیون توسط وزارت بهداشت سردار علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط در پاسخ به این سوال که گفته بودید واردات یکی از ارگان‌های دولتی میز، صندلی و تلویزیون به جای تجهیزات پزشکی داشته؛ اظهار داشت: متوجه شدیم یکی از وزارتخانه‌هایی که آن زمان گزارش آن را به مراجع ذیربط و دستگاه نظارتی دادیم، وزارت بهداشت بود که بخشی از ارزهایی که گرفته بود باید به داروهای اضطراری مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج اختصاص می‌دادند، متاسفانه بخشی به این ابزارآلات اینچنینی اختصاص داد. اولاً گزارش آن را هم به دولت و هم به وزیر وقت دادیم و هم اینکه به دستگاه‌های نظارتی دادیم و محکم ایستادیم و پرونده به سرانجام رسید. /مهر   یارانه ۴۵،۵۰۰ تومانی امشب واریز می‌شود

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اعلامیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی شهریور ماه سال جاری را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه یکصد و بیست و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه سال جاری، شنبه مورخ ۲۰/‏۰۶/‏۱۴۰۰‬ راس ساعت ۲۴:۰۰ پرداخت خواهد شد. یارانه پرداختی شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵,۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود. همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های انجام شده قبلی، این ماه پانزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند کسر خواهد شد.

جهش قیمت جهانی نفت خام

قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات دیشب آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تأثیر کاهش شدید تولید نفت آمریکا به دنبال طوفان آیدا جهش کرد. با وجود گذشت بیش از یک هفته از طوفان آیدا هنوز سه چهارم تولید نفت اسکله‌های نفتی آمریکا در خلیج مکزیک که معادل ۱.۴ میلیون بشکه در روز است، مسدود مانده است. کارشناس شرکت کارگزاری نفتی پی‌وی‌ام، استفان برناک، می‌گوید: احتمال اینکه تأثیر طوفان آیدا در هفته‌های آینده هم احساس شود و تولید نفت اسکله‌های آمریکا مسدود بماند، وجود دارد. قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک جهانی قیمت نفت، ۱.۴۷ دلار یا ۲ درصد جهش کرد و به ۷۲.۹۲ دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس آمریکا هم ۱.۵۸ دلار یا ۲.۳۸ درصد جهش کرد و به ۶۹.۷۲ دلار رسید. خبر تماس بین رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس‌جمهور چین برای کاهش تنش‌های بین دو کشور هم باعث شد قیمت‌های نفت خام تقویت شود.

قیمت سبد نفتی اوپک به مرز ۷۲ دلار رسید

دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد: در معاملات آخرین روز هفته قیمت سبد نفتی اوپک ۷۱ دلار و ۸۲ سنت ثبت شد، در حالی که چهارشنبه (۱۷ شهریورماه) ۷۱ دلار و ۱۷ سنت بود. سبد نفتی اوپک شامل ۱۳ نوع نفت خام اعضای این سازمان از جمله مخلوط الجزایر، گیراسول آنگولا، سبک رابی گابن، میناس اندونزی، سنگین ایران، سبک بصره، صادراتی کویت، السدر لیبی، سبک بونی نیجریه، سبک عربی عربستان، موربان امارات، مری ونزوئلا و جنو کنگوست.

افت ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۰۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۶۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

دلار در معاملات جهانی بالا رفت

ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم افزایش یافت. شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۶۰ واحد بسته شد. 

نرخ بیکاری همسایه ایران بیشتر شد

مرکز آمار ترکیه در گزارشی اعلام کرد که نرخ بیکاری این کشور  در ۱۲ ماه منتهی به جولای به ۱۲ درصد رسیده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه ماه قبل ۱.۴ درصد بیشتر شده است. این نرخ بیکاری، بیشترین نرخ بیکاری ثبت شده ترکیه در سه ماه اخیر محسوب می شود. طی این مدت جمعیت افراد بیکار ۵۰۶ هزار نفر افزایش یافته و به سه میلیون و ۹۰۲ هزار نفر رسیده است. از سوی دیگر شمار شاغلین در ترکیه تا پایان این ماه با ۱۲۵ هزار نفر افزایش در مقایسه با ماه قبل به ۲۸ میلیون و ۷۳۰ هزار نفر رسیده است. طی این مدت میزان مشارکت در بازار کار ۵۰.۴ درصد بوده است که ۰.۲ درصد بیشتر از رقم ثبت شده در مدت مشابه ماه قبل محسوب می‌شود. نرخ اشتغال برای مردان ۶۶.۸ درصد اندازه گیری شده است. برای زنان نیز این نرخ ۳۱.۴ درصد اندازه گیری شده که ۰.۳ درصد بیشتر از ماه گذشته بوده است.

طبق اعلام مرکز آمار ترکیه، نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله با ۰.۴ درصد افزایش  نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۳.۱ درصد رسیده است. همزمان با شروع بحران کرونا در ترکیه، دولت این کشور از ماه آوریل اقدام به فراهم کردن کمک های مالی برای حدود دو میلیون نفر از افرادی که شغل خود را از دست داده اند، کرده است. سال گذشته نرخ بیکاری ترکیه بین ۹.۶ و ۱۳.۵ درصد در نوسان بود. طی برنامه جدید اقتصادی ترکیه که در ماه سپتامبر سال قبل اعلام شد، نرخ بیکاری تا پایان امسال باید به ۱۱.۸ درصد برسد. این کشور رسیدن به نرخ بیکاری تک‌رقمی را در سال ۲۰۲۱ هدف‌گذاری کرده است. متوسط نرخ بیکاری ترکیه در بازه زمانی ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ معادل ۱۰.۷ درصد بوده که بالاترین نرخ بیکاری این کشور در بازه زمانی ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ مربوط به ژانویه و فوریه سال ۲۰۰۹ با ۱۴.۸ درصد و کمترین نرخ مربوط به ژوئن۲۰۱۲ با ۷.۳ درصد بوده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر دلار بورس اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر ذخایر ارزی و طلای سرمایه گذاران نورد استریم ۲ میلیارد دلار درصد جهش طلای روسیه سهام آمریکا هفته گذشته نرخ بیکاری ارز ترجیحی قیمت سیمان نفر معادل ذخایر ارز دلار رسید هزار نفر قیمت طلا ماه قبل نفت خام خط لوله ۸ درصد ۴ درصد ۲ درصد ۳ درصد ثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین بعد از مدتی نزول اندکی افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۸ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب به ۶۴هزار و ۱۹۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که این رقم ۷.۰۹ درصد کمتر از هفته گذشته است.

دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز سه درصد افزایش یافته و به ۳۱۱۹.۸۱ دلار معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱۱.۳۰ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲۶۲ و ۳۷۳ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۳۲ میلیارد دلار است که  ۷.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۰۹ میلیارد دلار است که ۹۴.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و  ۹۰۶.۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۸ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۹۲.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۵۶ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۴۲.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۷۱ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۰.۱۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۴۰ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۵۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۰۵ درصد کاهش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۱.۸۲ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • جزئیات ارز پرداختی به واردات/ سهم کدام بخش بیشتر بود؟
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • بزرگترین افزایش هفتگی قیمت دلار