Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حجم آسفالت توزیع‌شده از ابتدای سال جاری برای تعویض و بهسازی روکش خیابان‌ها و معابر شهری را موردتوجه قرار داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 82 هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به میزان تولید و توزیع آسفالت در شهر قم اظهار داشت: برای سال جاری پیش‌بینی تولید و توزیع ۱۶۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهری قم انجام‌شده که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت جهت روکش معابر شهری قم در منطقه ۴ توزیع‌شده است، ابراز کرد: در راستای بهبود وضعیت حمل‌ونقل و افزایش ایمنی خیابان‌های شهر قم بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت نیز در منطقه یک شهرداری قم توزیع و استفاده‌شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: بالغ‌بر ۷ هزار تن آسفالت نیز طی این مدت در منطقه ۵ شهرداری قم جهت بهبود و سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده و خودروهای سواری توزیع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۹۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۷ شهرداری قم و ۵ هزار و ۵۰۰ تن نیز در منطقه ۸ و شهرک پردیسان استفاده‌شده است، افزود: ۴ هزار تن آسفالت نیز از ابتدای امسال در سطح معابر منطقه ۲ توزیع گردیده است.

میریک امامی با اشاره به توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ اضافه کرد: خود سازمان توسعه و عمران و شهرداری مرکز نیز در مجموع در سال جاری از بیش از ۱۰ تن آسفالت برای پروژه‌ها استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به افزایش قابل‌توجه قیمت قیر از طی سال جاری اظهار کرد: قیمت قیر از تنی ۶ میلیون در ابتدای سال به تنی ۸ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسفالت سازمان توسعه و عمران هزار تن آسفالت ابتدای سال توزیع شده تن آسفالت شهرداری قم سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

بهنام دادایی گفت: پیش‌بینی می شود امسال ۷۰ هزار تن آسفالت با اختصاص قیر رایانه‌ای و با اعتباری بالغ‌بر ۸۴ میلیارد تومان در شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای خریداری ۳ دستگاه حمل زباله

مدیرکارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد افزود: طی ۲۷ روز گذشته هزار و ۵۴۰ تن آسفالت تولید و ۱۶ هزار و ۹۴۰ مترمربع از معابر آرامستان آسفالت و لکه‌گیری معابر در نواحی چهارگانه انجام شد.

وی اضافه کرد: پارسال ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • افزایش ۶ درصدی حجم مخزن سدهای آذربایجان شرقی
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه