Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین میرزایی با اشاره به لایحه شفافیت عنوان کرد: این لایحه می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

حسین میرزایی عضو کمیسیون ویژه لایحه شفافیت در گفت و گوبا ایسنا با اشاره به لایحه شفافیت و عضویت وی در کمیسیون ویژه بررسی کننده این لایحه عنوان کرد: این لایحه اخیرا مطرح نشده است، این لایحه شفافیت سال گذشته جزو لوایح بوده است، برای عضویت در کمیسیون ویژه انتخاب شده ام ولی فعلا کمیسیون تشکیل نشده است تا بتوانیم نسبت به روند بررسی ها دانشی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون لایحه شفافیت یک کمیسیون مشترک است و به بررسی این لایحه خواهد پرداخت، مسلما شفافیت به شرطی که در حوزه های ممنوعه مانند مسائل امنیتی نباشد به تسهیل کارها، جلوگیری از رانت ها و فسادها کمک می کند، سوء استفاده ها را کاهش می دهد و جلوی کوتاهی و ترک فعل مسئولین را می گیرد تا دیگر بهانه ای برای معطل گذاشتن مردم و کار نکردن نباشد، به هر شکل این لایحه می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

نماینده اصفهان معتقد است: لایحه شفافیت آخر دولت سابق ارائه شد که برای دولت بعدی باشد نه برای خودشان.

به گزارش ایسنا، لایحه شفافیت به پیشنهاد معاونت حقوقی ریاست جمهوری با هدف شفافیت عملکرد دولت و افزایش نظارت عمومی بر فعالیت دستگاه های اجرایی در جلسه هیات وزیران در تاریخ ۱۳۹۸/۲/۲۵ به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه شفافیت حسین میرزایی لایحه شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق،۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشغال است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت