Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:13:05 GMT

تلاش تیمهای گیلانی در بازار نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۴۴۶۰

تلاش تیمهای گیلانی در بازار نقل و انتقالات

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد، یک بازیکن جذب و با یک بازیکن دیگر قراردادش را تمدید کرد، تیم شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان چهار بازیکن جدید جذب و با پنج بازیکنش تمدید کرد و تیم چوکا تالش که فصل گذشته از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرد، با ۲ بازیکن جدید به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فعالیت تیمهای گیلانی در بازار نقل و انتقالات، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا طی هفته گذشته فعالیت بیشتری داشته اما تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و چوکا تالش نیز تاکنون توانسته اند در فصل نقل و انتقالات موفق ظاهر شوند.

جذب مدافع نفت مسجد سلیمان توسط ملوان 

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در آخرین خریدش موفق شد با سعید کریمی مدافع میانی و ۲۴ ساله  تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به توافق برسد و با این بازیکن،  قرارداد جدید امضا کند تا این مدافع، فصل آتی را با پیراهن ملوان در لیگ دسته اول حضور یابد.

همچنین مسئولان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با فرید بلوک باشی یکی از هافبک های توانمند فصل گذشته خود نیز به توافق رسیدند و این بازیکن نیز با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قراردادش را تمدید کرد.

پیش از این نیز ، سجاد بازگیر، محمدرضا نقدی پور، رضا حیدری، آرمین انبساطی، میعاد یزدانی، حافظ یعقوبی و محمد مهری بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند ضمن اینکه پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوست.

جذب و تمدید قرارداد با ۹ بازیکن توسط شهرداری آستارا

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، هفته پرتلاشی را پشت سر گذاشت و با پنج بازیکن جدید به توافق رسید و چهار بازیکن این تیم نیز قرارداد خود را تمدید کردند.

محمد آزادطلب مدافع ، محمد ابراهیم زاده هافبک، جابر نصیری هافبک و امین حقده کاپیتان و بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با حضور در دفتر باشگاه ، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند تا فصل آینده نیز این چهار بازیکن با پیراهن شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته اول حضور یابند.  

همچنین حبیب افرا مدافع فصل گذشته تیم شهرداری بندرعباس با حضور در دفتر باشگاه، با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به تیم شهرداری بندرآستارا پیوست . افرا سابقه بازی در تیم های شهرداری بندرعباس ، ویستا توربین تهران ، چوکا تالش ، سردار بوکان و شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد.

علیرضا مصطفایی هافبک فصل گذشته تیم چوکای تالش نیز با حضور در دفتر باشگاه، با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به تیم شهرداری آستارا پیوست. مصطفایی سابقه بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم های ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین عرفان شمخانی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش ، امید قربانی مدافع تیم فوتبال مس شهر بابک و امید سام کن مدافع شاهین بوشهر که سابقه بازی در تیم فوتبال سپیدرود رشت را دارد، با مسئولان باشگاه شهرداری بندرآستارا به توافق رسیدند و به این تیم پیوستند.

جذب بازیکنان سابق شهید قندی یزد و آرمان گهر توسط چوکا تالش  

تیم فوتبال چوکا تالش که باید فصل آتی در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور یابد ، با حسین رسولی به توافق رسید و به صورت رسمی با این بازیکن قرارداد امضا کردکه این بازیکن سابقه بازی در تیم های خونه به خونه بابل، مس رفسنجان، رایکا بابل و آرمان گهر سیرجان را در کارنامه خود دارد .

همچنین سجاد عسگری بازیکن سابق تیم فوتبال شهید قندی یزد نیز با مسئولان باشگاه چوکا تالش به توافق رسید تا این بازیکن نیز با امضای قرارداد، فصل آینده با پیراهن تیم فوتبال چوکا در میادین فوتبال ظاهر شود که این فوتبالیست نیز سابقه بازی در تیم های مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، مس رفسنجان را نیز دارد.

پیش از این نیز، اشکان توانا دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا ، میلاد پورمحسن بازیکن گیلانی و بومی این استان، کریم احمدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر به تیم فوتبال چوکا تالش پیوسته بودند.

با توجه به فعالیت تیمهای گیلانی در بازار نقل و انتقالات ، طرفداران آنان منتظرند تا تیمهای مورد علاقه شان بازیکنان مناسبی را جذب و با قدرت در لیگ های کشور حضور یابند که در این بین، تیم های ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا باید در لیگ دسته اول به مصاف حریفان خود بروند.

تیم فوتبال چوکا تالش نیز که با تغییر مدیریت خود در بازار نقل و انتقالات فعالیت مناسبی داشته و علاوه بر جذب چند بازیکن، علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته، به طور حتم تاکنون طرفداران این تیم از فعالیت چوکا در بازار نقل و انتقالات راضی هستند اما آنان انتظار دارند که این تیم در لیگ دسته دوم بدرخشد و دوباره به لیگ دسته اول صعود کند.

   

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازار نقل و انتقالات تیم فوتبال چوکا تالش فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا تیم فوتبال شهرداری توافق رسید سابقه بازی لیگ دسته اول تیم شهرداری بازی در تیم لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است