Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تقی مهری گفت: کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا نیم سال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۰ (بهمن ماه) پذیرفته شده اند نیز صرفا تا پایان مهرماه (۳۰ مهرماه ۱۴۰۰) مهلت معرفی دارند تا ضمن معرفی خود و تعیین تکلیف خدمتی، در صورت تمایل و با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در بهمن ماه پس از دریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر مذکور از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام تا زمان لازم بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری افزود: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع مختلف تحصیلی دیپلم و بالاتر در سال ۱۳۹۹ که می بایست تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ نسبت به معرفی خود اقدام می کردند تا پایان مهرماه ( ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰) مهلت داده می شود تا در صورت قبولی به هر نحو (با آزمون و بدون آزمون) در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) در هریک از واحدهای دانشگاهی مجاز ثبت نام کرده و غیبت برای آنان لحاظ نمی شود در این خصوص شرایط مربوطه به کلیه رده ها ابلاغ شده و خدمات در این راستا ارائه می شود.

او به تشریح شرایط مربوطه در این خصوص پرداخت و گفت: کلیه مشمولان دیپلم فارغ التحصیل خرداد تا شهریور ماه سال ۱۳۹۹ که برابر ضوابط قانونی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مجاز با آزمون یا بدون آزمون در نیمسال اول سال ۱۴۰۰ (مهرماه) پذیرفته شده اند تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام و یا در صورت عدم تمایل به ادامه تحصیل نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل خرداد ماه تا شهریورماه سال ۱۳۹۹ مقاطع تحصیلی دانشگاهی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری که برابر ضوابط قانونی در مقاطع تحصیلی بالاتر یعنی کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته، دکترای تخصصی و یا دکترای حرفه ای با آزمون یا بدون آزمون در نیمسال اول سال ۱۴۰۰ (مهرماه) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مجاز، پذیرفته شده اند تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا درصورت عدم تمایل به ادامه تحصیل نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود و دریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.

سردار مهری تصریح کرد: کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا نیم سال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۰ (بهمن ماه) پذیرفته شده اند نیز صرفا تا پایان مهرماه (۳۰ مهرماه ۱۴۰۰) مهلت معرفی دارند تا ضمن معرفی خود و تعیین تکلیف خدمتی، در صورت تمایل و با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در بهمن ماه پس از دریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر مذکور از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام تا زمان لازم بهره مند شوند.

او در ادامه تاکید کرد: مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و برای مشمولانی که به هردلیلی از این تسهیلات استفاده نکرده و در موعد مقرر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نکنند غیبت لحاظ شده و مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا  خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس آموزش عالی نیروهای مسلح فارغ التحصیل دیپلم کارشناسی کارشناسی ارشد خانواده ناجا سازمان وظیفه عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرفته شده اند طریق دفاتر فارغ التحصیل کلیه مشمولان تعیین تکلیف سال ۱۴۰۰ تا پایان بهمن ماه ماه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

به گزارش قدس خراسان، سید حامد حسینی اظهار کرد: بعد از پایان این مهلت قانونی، اصنافی که شناسه یکتا دریافت نکرده باشند، از دریافت خدمات دولتی محروم خواهند شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، تمام مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند.

وی تصریح کرد: کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب شده و با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، چنانچه نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور (http://qr.mojavez.ir) نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

حسینی عنوان کرد: از ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان، تنها ۲۸ هزار پروانه، معادل ۱۲ درصد، شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در مدت باقی‌مانده، صاحبان مشاغل می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند و یا مراجعه به اتحادیه‌ها، اتاق اصناف شهرستان و کافی‌نت‌ها نسبت به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (http://mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری، مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور