Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@11:47:13 GMT

اعلام ساعت اولین تمرین پرسپولیس در زمین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۵۵۱۶

اعلام ساعت اولین تمرین پرسپولیس در زمین استقلال

خبرگزاری میزان – طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ، اولین تمرین تیم فوتبال سرخپوشان ایران در شهر دوشنبه، از ساعت ۱۸ امروز (شنبه ۲۰ شهریور) به وقت محلی در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه دو تیم‌ پرسپولیس و استقلال دوشنبه، آغاز خواهد شد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هتل محل اقامت خود در شهر دوشنبه مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوای محل اقامت سرخپوشان ایران، بسیار خوب و مطبوع است. بیشتر بخوانید: حضور تماشاگران در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر ذره‌بین خبرنگاران حریف (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملی‌‌پوشان فوتبال ایران عصر امروز در فاصله ٢۴ ساعت تا دیدار برابر ترکمنستان، در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق آباد به تمرین پرداختند.
این تمرین از ساعت ١٩ به وقت محلی آغاز شد.

در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین خبرنگاران و عکاسان ترکمنستانی حضور داشتند و با کنجکاوی و دقت تمرین تیم ایران را به عنوان یکی از قدرتهای فوتبال آسیا پوشش خبری می‌دادند.

حضور سردار آزمون در تمرین و پیاده‌روی این بازیکن در کنار علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی نیز برای رسانه‌های ترکمنستانی جالب توجه بود.

سرپرست فدراسیون فوتبال ترکمنستان نیز در ورزشگاه عشق‌آباد حضور داشت و برای دقایقی در کنار مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی ایران به گفت‌وگو پرداخت.

تیم ملی در شرایطی روز آینده به مصاف ترکمنستان می‌رود که در پایان هفته چهارم ٧ امتیازی است و با تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان صدر گروه را به نام خود زده است.

دیگر خبرها

  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • تمرین تیم ملی ایران در عشق‌آباد
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • تیم ملی ایران در عشق آباد تمرین کرد
  • آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر ذره‌بین خبرنگاران حریف (عکس)
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی