Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با همکاری مشترک سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در جهت بهبود و تسریع فرایند واکسیناسیون عمومی علیه کووید۱۹ حسینیه ثارالله سپاه فجر به‌عنوان نخستین مرکز ۲۴ ساعته در کشور آغاز به کار کرد.

سرهنگ حسین صمصام مسوول بسیج جامعه پزشکی استان فارس اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده در مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله سپاه فجر فارس و دغدغه فرمانده سپاه فجر استان فارس مبنی‌ بر سرعت بخشیدن به روند واکسینه کردن آحاد مردم و حفظ شأن و منزلت همشهریان عزیز و کوتاه کردن زمان توقف در صف، گیت‌های تزریق واکسن دو برابر شد و در حال حاضر ۲۰ واکسیناتور همزمان در حال انجام خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: با توجه به ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور و استان، با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی از روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۷ حسینیه ثارالله شیراز که پیش از این نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تزریق واکسن کرونا در خدمت شهروندان قرار گرفته بود، از این پس به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم استان است.

او خطاب به آحاد مردم بیان داشت: مردم استان فارس مطمئن باشند که با تلاش مدافعان سلامت و مجاهدت بسیجیان و سپاهیان و دیگر اقشار جامعه به زودی همه در مقابل این ویروس منحوس واکسینه خواهند شد.

سرهنگ صمصام گفت: از همه مردم تقاضا داریم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، دوری از اجتماعات، شستن مداوم دست و صورت به قطع زنجیره انتقال کمک کنند تا به‌زودی با شکست ویروس کرونا به شرایط عادی زندگی برگردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز حسینیه ثارالله سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸

محمد ثابت اقلیدی در مراسم پویش " بنی‌آدم" که در هتل بزرگ شیراز برگزار شد بابیان اینکه قرار بود این مراسم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار شود که به دلیل شدت بارندگی‌ها این مراسم با دو روز تأخیر برگزار گردید، گفت: روز ۵ فرودین ماه ۱۳۹۸ وقوع سیل در شیراز همه را غافلگیر کرد و تعدادی از هم‌وطنان گرفتار سیل شدند در آن روز مردم شیراز حماسه‌ای از جنس مهربانی و مهمان‌نوازی خلق کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با اشاره به فعالیت صنوف مختلف و مردم شیراز برای کمک به میهمانان نوروزی در سیل سال ۹۸ گفت: در برخی مناطق وقتی حادثه رخ می‌افتد شاهد اقدامات عجیبی از سوی سودجویان هستیم به‌طوری‌که برخی وسایل و اقلام مایحتاج مردم گران می‌شود، اما شیرازی‌ها در‌های خانه‌ها و هتل‌ها را به روی مسافران نوروزی گشودند و هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و به مسافران حادثه‌دیده کمک کردند.

ثابت اقلیدی با اشاره به اینکه ۳۷ درصد جاذبه‌های فاخر گردشگری، مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور در فارس است، گفت: همواره گفته می‌شود که گردشگری مزیت رقابتی استان فارس است، اما مزیت رقابتی این استان خصلت مهمان‌نوازی و مهربانی مردم آن است.

او گفت: نقطه تفاوت فارسی‌ها با دیگر مناطق در این است که مردم این منطقه همه‌چیز را با مادیات عوض نمی‌کنند که این ادعا در سیل سال ۹۸ تجربه و ثابت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خواستار استمرار برگزاری این پویش و رویداد در سالروز سیل ۹۸ در دروازه قرآن شیراز شد و ابراز امیدواری کرد: این رویداد هرساله حتی بعد از مدیریت بنده استمرار داشته باشد و توسعه پیدا کند تا به این ویژگی مردم فارس و شیراز بیشتر پرداخته شود.

ثابت اقلیدی افزود: مردم شیراز با مهمان‌نوازی خود صحنه‌ای را در آن روزبه تصویر کشدند که ترجمه و تفسیر عملی مصرع «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند» است.

او در ادامه سخنانش با اشاره به تعدد و تنوع جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این استان گفت: در استان فارس آثار تاریخی و فرهنگی، چون حافظ و سعدی همچنین مجموعه جهانی تخت جمشید بر بسیاری از آثاری دیگر این استان سایه انداخته است و اگر هر یک از این آثار در شهر دیگری بود به‌تن‌هایی جاذبه‌ای خاص به شمار می‌رفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تأکید کرد: توسعه گردشگری به‌صرف داشتن چندین جاذبه نیست بلکه این جاذبه‌ها نه‌تن‌ها نیاز به عامل تحریک دارند بلکه باید به‌درستی معرفی و شناخته و تبدیل به مقصد گردشگری شود که یکی از این عوامل برگزاری رویدادهاست.

ثابت اقلیدی بر لزوم برگزاری رویداد‌های گردشگری در این استان تأکید کرد و گفت: بنا داریم رویداد‌های مختلفی برای جذب بیشتر گردشگر در مناطق مختلف استان داشته باشیم.

در ادامه این مراسم غلامرضا غلامی مدیرکل بحران استانداری فارس برگزاری پویش "بنی‌آدم " را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این برنامه استمرار داشته باشد و به دست فراموشی سپرده نشود چراکه توانسته مهمان‌نوازی مردم شیراز را پررنگ‌تر کند.

مدیرکل بحران استانداری فارس همچنین از همه افرادی در این گردهمایی و پویش نقش داشتند قدردانی کرد و افزود: این یاد و نام نیک باید گرامی داشته و فراموش نشود.

در ادامه این مراسم حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران فارس هم طی سخنانی با تقدیر از برگزاری این برنامه توسط اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: پویش "بنی‌آدم" فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم قدردان افرادی باشیم که بدون هیچ چشم‌داشتی در آن سال به هم نوعان خود کمک کردند.

جاویدان، مدیر هتل بزرگ شیراز هم در این مراسم گفت: متأسفانه وقوع سیل را در دفتر خودم در هتل شیراز دیدم و بسیار ناراحت شدم وهمان لحظه با همکاران به کمک حادثه دیدگان رفتیم و تمامی حادثه دیدگان را اسکان دادیم که اگر کمکی از طرف ما بوده فقط بر اساس انسانیت بود.

او بابیان اینکه شیرازی‌ها مهربان و نوع‌دوست هستند، گفت: شیرازی‌ها سرشار از محبت و عشق هستند و شکی در آن نیست این عرق در ایرانی‌ها در هیچ جای دنیادیده نمی‌شود؛ بنابراین گزارش این مراسم با حضورتنی چند از مسئولان و مدیران شهری و جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی و شاعران ازجمله آقای سلیمانی یکی از فرهیختگان شیرازی از تنی چند از روسا و اعضای اتحادیه‌ها و صنوف مختلف که در سیل ۱۳۹۸ به مردم حادثه‌دیده کمک کردند شامل جامعه حرفه‌ای هتلداران فارس، انجمن مهمانپذیرداران استان فارس، مدیریت هتل بزرگ شیراز، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی استان فارس، اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین، اتحادیه صنف پنچر گیر و تعویض روغن اتحادیه صنف سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌داران و... همچنین برخی از ادارات دولتی و بخش‌های خصوصی استان و شهر شیراز لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین در ورودی شهر شیراز دروازه قران کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی استان فارس به نمایش توانمندی‌های خود در قالب نمایش خور دو‌های و موتور سکلت‌های سافاری خود پرداختند. گفتنی است در پایان این پویش به مسافران ورودی به شیراز و مردم این شهر با اهدا شاخه گل مراسم خوش‌آمد گویی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس