Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@01:44:41 GMT

احمد وحیدی رییس شورای امنیت کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۶۱۵۶

احمد وحیدی رییس شورای امنیت کشور شد

به گزارش اقتصادآنلاین، در متن حکم آیت‌الله سید ابراهیم رییسی خطاب احمد وحیدی وزیر کشور آمده است: در اجرای اصل یکصد و هفتاد و شش قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور انجام شایسته وظایف و ماموریت‌های شورای امنیت کشور به موجب این حکم جناب‌عالی را با کلیه اختیارات به عنوان «رییس شورای امنیت کشور» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حکم رییس‌جمهوری آمده است: امید است شورای امنیت کشور به عنوان بازوی توانمند شورای عالی امنیت ملی، با هماهنگی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های ذیربط، ضمن برنامه‌ریزی، اتخاذ تصمیمات لازم و پیگیری مستمر بتواند در راستای حفظ و ارتقاء امر خطیر امنیت در داخل کشور گام‌های موثر بردارد.

پربیننده ترین حمید بقایی در بیمارستان اعصاب و روان بستری شد سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی + عکس ابوالقاسم کریمی معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری شد دولت نخستین جایی است که باید نسبت به تعهدات پایبند باشد / توزیع منابع درکشور باید عادلانه باشد رییس و نایب رییس کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت تعیین شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: احمد وحیدی شورای امنیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی‌اکبر احمدیان» نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به دعوت «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه و در رأس هیئتی به منظور شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالی‌رتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورا‌های امنیت ملی عضو بریکس» به سن پترزبورگ روسیه سفر می‌کند.

احمدیان در حاشیه این نشست‌ها با همتایان خود در روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز به صورت دوجانبه دیدار و گفتگو خواهد داشت.

اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ به ابتکار روسیه تشکیل شده است. از جمله ویژگی‌های این اجلاس مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، بویژه آمریکا در عرصه امنیت بین‌الملل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود
  • وزیر کشور: از طرح «نور» تقدیر می‌کنم / قریب به اتفاق شهروندان همراهی کرده اند
  • وزیر کشور: از طرح «نور» تقدیر می‌کنم / قریب به اتفاق شهروندان همراهی کرده اند / مسئله حجاب از ارکان هویتی نظام است