Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه A فوتبال گفت: شما مربیان به لحاظ علم روز دنیا و تمرینات مدرن باید پیشرفت کنید تا آینده فوتبال ایران را بسازید.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه A فوتبال ضمن تشکر از کمیته و دپارتمان آموزش به دلیل برگزاری این دوره، خطاب به مربیان گفت: فوتبال کشور مدیون زحمات شما است و خوشحالم امروز در جمع شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سالها به همراه شما در کنار زمین بودم و اتفاقات که در مستطیل سبز رخ می‌داد را پیش می‌بردیم، اما امروز در جمع شما میخواهیم که به رشد و موفقیت هرچه بیشتر فوتبال کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، اما اینکه چرا با پتانسیل بالا و هوش بازیکنان، فوتبال ما و تیم‌های ملی در جایگاه اصلی خود قرار ندارند، یک موضوعی است که باید به آن اندیشید و راه کاری را برای آن تعیین کرد. اکنون فوتسال و فوتبال ساحلی در رده برترین‌های جهان هستند و می‌خواهیم فوتبال نیز در این شرایط قرار گیرد. باید آسیب شناسی کنیم که چرا در حد بالا‌تر نیستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: سیتسم تغییر کرده و تیم‌هایی که در رده‌های بالا هستند بیشتر به مسائل فنی فکر می‌کنند و کمتر به مسایل حاشیه‌ای می‌پردازند. اگر بررسی کنیم می‌بینیم که به دور از مسایلی که در فوتبال نیاز نیست، به آن پرداخته نمی‌شود. در گذشته تیم‌های ما در لیگ ایران دارای مقام بودند در صورتی که در رقابت‌های آسیایی به مراحل بالا نمی‌رسیدیم. اما اکنون این اتفاق زخ می‌دهد و تیم‌های مطرح ایران در بازی‌های اسیایی تا مراحل نیمه نهایی و نهایی هم پبش رفته اند.

وی خطاب به شرکت کنندگان حاضر در این دوره که اکثر بازیکنان سابق تیم ملی و تیم‌های لیگ برتری بودند گفت: به لحاظ تجربه بازی و فنی در رده بالایی هستید. به لحاظ علم روز دنیا و تمرینات مدرن باید پیشرفت کنید تا آینده فوتبال ایران را بسازید. درست است محدودیت‌هایی داریم، اما با سرچ کردن و دسترسی اطلاعات می‌توان در شرایط مناسبی قرار گرفت. برای موفقیت باید زمان گذاشت. امیدوارم که شروع این کلاس به موفقیت شما کمک کند و شما عزیزان را در راس تیم‌های بزرگ لیگ برتر قرار گرفته و موفقیت فوتبال را رقم بزنید.

وی در پایان افزود: مربی باهوش مربی است که از زمان خود استفاده کند. مربیان بزرگ در کمال آرامش بهترین تصمیم را می‌گیرند. آینده فوتبال و تیم‌های ملی با حضور شما بزرگان که به لحاظ فنی و اخلاقی ادر بهترین وضعیت هستید، کمک خواهد کرد. دوست داریم فوتبال رشد کند و تماشاگران از تماشای فوتبال لذت ببرند. مسئولیت ما این است که تلاش کنیم و فوتبال را به شرایطی برسانیم که همگان از تماشای فوتبال لذت ببرند. معتقدن اینده خوبی با حضور شما رقم خواهد خورد. همگان باید برای فوتبال به دور از حاشیه و یک فوتبال لذت بخش تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اعلام ساعت اولین تمرین پرسپولیس در زمین استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال فوتبال لذت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است