Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد کامل مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به گستردگی خطوط و اماکن در سطح منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، در ۵ ماهه نخست امسال نیمی از پروژه کاداستر با هدف ثبت مختصات حریم خطوط لوله شرکت انتقال گاز ایران در سامانه اسناد و املاک کشور به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: واحد تحلیل سیستم‌ها و مدیریت انرژی این منطقه همگام با دیگر مناطق عملیاتی ده‌گانه شرکت انتقال گاز ایران، پروژه کاداستر را از اواخر سال گذشته آغاز کرد.

بیشتر بخوانید

انجام فاز نخست ایمن‌سازی خط ۳۰ اینچ انتقال گاز به شمال کشور

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز ادامه داد: تاکنون برداشت میدانی و مختصاتی شامل کلیه عوارض متقاطع با خطوط لوله، ایستگاه‌های حفاظت کاتدیک، تجهیزات ایستگاه شیر بین‌راهی و ... در حوزه استحفاظی انجام شده و اکنون می‌توان گفت این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه کار میدانی داشته است.

کامل بیان کرد: در فاز عملیات، برداشت مختصات محدوده ایستگاه‌های مخابراتی و ترسیم حریم مربوط به خطوط لوله باقی مانده است که با توجه به اینکه منطقه چهار دارای بیشترین حجم خطوط شبکه نسبت به سایر مناطق بوده و همچنین شرایط حاد کرونایی؛ با افزایش سعی و تلاش همکاران و تقویت تیم‌های کاری، امید است پروژه به موقع به اتمام برسد.

 پروژه کاداستر با هدف افزایش دقت در پاسخگویی به استعلام‌ها و حفظ حرائم خطوط لوله با مقیاس سانتی‌متر و ثبت اسناد املاک مناطق شرکت انتقال گاز ایران در سازمان اسناد و املاک کشور آغاز شده و با همکاری این منطقه با شرکت انتقال گاز ایران و سایر مناطق عملیاتی در حال اجراست.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطوط لوله گاز منطقه 4 عملیات انتقال گاز انرژی گاز منطقه ۴ عملیات انتقال گاز شرکت انتقال گاز ایران پروژه کاداستر خطوط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهار داشت: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار دو هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود سه هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب، فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهار کرد: البته وجود انشعابات غیرمجاز کنتورهای خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

کد خبر 6085639

دیگر خبرها

  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست