Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هرجا رفتم دنده عقب نگرفتم و سعی کردم رو به جلو حرکت کنم گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی که ۲۴ ماه در اینجا به مردم خدمت کردم به عنوان پژوهشگر در محل کار سابقم حاضر می‌شوم و بدون هیچ انتظاری آمادگی دارم شب و روز، گاه و بیگاه مشورت بدهم و اگر لازم بود همفکری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری در مراسم تودیعش از سازمان تامین اجتماعی گفت: خداوند را سپاسگزارم توفیق داد در جمع افرادی باشم که شایسته خدمتگذاری‌اند. نیمی از کشور بیمه شده تامین اجتماعی‌اند و خدمات مهمی را در حوزه درمان و مستمری ها از ما دریافت می‌کنند.

دست تامین اجتماعی در جیب دولت نیست

وی افزود: این موضوع اهمیت سازمان را نشان می‌دهد و تفاوت اساسی اش با دیگر سازمانها در این است که درآمد هزینه‌ای است و دستش در جیب دولت نیست و ذره ذره پولی که سرماه خرج می‌کنیم و معادل یک سوم بودجه کشور است را باید از ۱۴ میلیون نفر در قالب حق بیمه وصول کنیم. 

سالاری با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان صاحب اینجا هستند و ما بیشتر امانتداریم که درست و عادلانه و در چارچوب قانون هزینه کنیم گفت: اینکه هر کسی فرصتی پیدا کند این کارهای مهم را عهده دار شود عنایت خداست و باید قدر لحظه به لحظه کار در اینجا را بداند. از روز اول که آمدم برای ۲۴ ماه برنامه ریزی کردم و بریم مهم بود به اقشار عزیزی خدمت کنم که کار کردن برایشان لذت بخش است.

وی ادامه داد: از همکاران که همراه و همکار بودند نیز باید قدردانی کنم. از یکایک تشکل های کارگری و کارفرمایی و بازنشستگان قدردانی می‌کنم. از دولت، رئیس جمهور و وزیر سابق رفاه، از مجلس که مصوبات خوبی برای ما داشت، از اعضای هیئت مدیره که هرآنچه شدنی بود را کمک کردند تا محقق شود و همچنین مدیران استانی نیز تشکر می‌کنم.

سربسته می گویم، برخی دستگاه‌ها برای اجرای نسخه الکترونیک همراهی نکردند 

سالاری با بیان اینکه امروز دریافتی بازنشستگان دو و نیم برابر شده است و اگر تلاش همکاران و همت جمعی نبود نمی‌توانستیم این کار مهم را انجام دهیم گفت: اتفاقی که باید می افتاد در حوزه نسخه الکترونیک محقق شد. سربسته بگویم برخی دستگاه‌ها همراهی نکردند اما ما پیش رفتیم و معتقدم بزرگترین اقدام تحولی دیجیتال بوده است. طرح ۳۰۷۰ شعب را خلوت کرد. اقدامات خوب دیگری در تنقیح قوانین افتاد. با تادیه بدهی صورت گرفته دولت، تا سه سال آینده برای تامین منابع و نقدینگی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: این سازمان از نظر ارتباط با رفاه و معیشت مردم، رقیب ندارد. امید است تیم جدید بتوانند کارهای بزرگتری انجام دهند. هرجا رفتم دنده عقب نگرفتم و سعی کردم رو به جلو حرکت کنم. معمولا خواهش می‌کنم هرکسی می‌تواند کمک کند که همین اتفاق هم افتاد و همه در مجلس و دولت به ما کمک می کردند و همه این سازمان را متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی می دانستند.

متناسب سازی حقوقها با پایداری منابع باید دنبال شود 

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه راه نجات نظام بیمه‌ای و بهداشت و درمان کشور در اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع است گفت: به سمت الکترونیکی شدن رفتیم اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود. دائمی کردن متناسب‌ سازی حقوق ها با پایداری منابع نیز بسیار مهم است که باید دنبال شود.

بابت کاستی‌ها پوزش می‌خواهم

وی در خاتمه گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی که ۲۴ ماه در اینجا به مردم خدمت کردم به عنوان پژوهشگر در محل کار سابقم حاضر می‌شوم و بدون هیچ انتظاری آمادگی دارم شب و روز، گاه و بیگاه مشورت بدهم و اگر لازم بود همفکری کنم. اگر قصوری بوده از جامعه کارفرمایان، کارگران و بازنشستگان عذرخواهی می‌کنم و اگر دستاوردی بوده حاصل تلاش همگان بوده است. به همکاری با شرکای اجتماعی، همکارانم در تامین اجتماعی و همه مدیرانی که پشتیبان ما بودند تشکر می‌کنم و برای آقایان عبدالملکی و موسوی آرزوی توفیق می‌کنم. از بابت همه کاستی ها پوزش می طلبم. 

به گزارش ایسنا، امروز میرهاشم موسوی، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفی سالاری سازمان تامین اجتماعی نسخه الکترونیکی تودیع و معارفه سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از هزینه‌کرد ماهانه بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دو بخش درمان مستقیم و غیر‌مستقیم در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

دکتر هادی صبور در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از ایلام با اشاره به هزینه‌کرد ماهانه بیش از 60 میلیارد تومان در سال گذشته، گفت: 25 میلیارد تومان در بخش مستقیم و 35 میلیارد تومان نیز در درمان غیرمستقیم در ماه هزینه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با اشاره به مراجعه یک میلیون و 605 هزار و 159 نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی در سال گذشته افزود: این خدمات شامل 647هزار و296 ویزیت پزشک عمومی، 78 و 365 ویزیت پزشک متخصص و 46هزار و 797 مورد دندانپزشکی بوده است.

وی گفت: همچنین272 مورد تولد در زایشگاه بیمارستان شهدای زاگرس صورت گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: 300 هزار نفر معادل بیش از 50درصد جمعیت کل استان از خدمات بیمه سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی مراکز درمانی طرف قرارداد در ایلام را 525 نفر اعلام کرد و گفت: در این مراکز 171 پزشک (51 پزشک عمومی،94 پزشک متخصص، 24 پزشک فوق تخصص)،31 دندان‌پزشک، 105 داروخانه، 149 مرکز پاراکلینیک(58 آزمایشگاه،31 مرکز رادیولوژی،34 مرکز سونوگرافی،8 مرکز سی‌.تی‌.اسکن،23 مرکز فیزیوتراپی،2 مرکز ام.آر.آی و یک مرکز پزشکی هسته‌ای) در 56 درمانگاه و 13 بیمارستان به مردم استان خدمات درمان و پزشکی ارائه می‌دهند.

اهم اقدامات مدیریت درمان استان ایلام در دولت سیزدهم 

دکتر صبور در ادامه به اقدامات مدیریت درمان استان در دولت سیزدهم گریزی زد و گفت: ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس و پرداخت مطالبات کارکنان و شرکت‌ها، ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس، تبدیل وضعیت 120 نفر از کارکنان، خرید دستگاه دیالیز، نصب دستگاه OPG، نصب و راه‌اندازی دستگاه سی آرم، از اهم این اقدامات انجام شده در سال 1402 بوده است.

وی در ادامه با اشاره به خریداری دستگاه‌های جدید در راستای توسعه آزمایشگاه بیمارستان زاگرس، با اعتبار 30 میلیارد ریال جهت افزایش میزان خدمات‌رسانی به مراجعه‌ کنندگان و بیماران، افزود: رایزنی‌های لازم نیز برای راه‌اندازی دستگاه‌های ماموگرافی، ام.آر.آی و سی‌.تی‌.اسکن نیز در این مرکز درمانی انجام گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به ساخت ساختمان مشترک اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان با 61 درصد پیشرفت فیزیکی،گفت: همچنین دی کلینیک با زیربنای 9500 متر مربع، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در 4 طبقه، در مرحله برگزاری مناقصه است. 

دکتر صبور در ادامه به درمانگاه شماره 2 با زیربنای2600 مترمربع که در زمینی به مساحت 2014 مترمربع و در 4 طبقه اجرا می‌شود، اشاره داشت و گفت: این پروژه در حال حاضر 6 درصد پیشرفت داشته است. 

وی به درمانگاه مهران هم اشاره کرد و افزود: این درمانگاه تحویل موقت شده و منتظر برگزاری آزمون استخدام پرسنل برای شروع به کار در فروردین امسال هستیم. 

دکتر صبور همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان در دهلران گفت: بهسازی درمانگاه دهلران، احیا و راه‌اندازی انبار دارویی و اتاق CPR به صورت استاندارد با اعتبار3 میلیارد تومان، تجهیز وسایل اتاق CPR به صورت استاندارد، جذب دندانپزشک و احیای این واحد و جذب نیروی درمانی در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین افزایش تعداد پزشکان درمانگاه در هر شیفت به‌صورت سه پزشک، افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در آزمایشگاه، ارتقای درمانگاه عمومی به تخصصی بعد از 20 سال نیز در این دولت صورت پذیرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: در آبدانان نیز تایید ملک برای راه اندازی درمانگاه انجام و جهت جذب نیرو از طریق آزمون در فروردین ماه امسال(1403) مجوزهای لازم داده شده است.

وی به مجوز خرید زمین برای ساخت درمانگاه دره شهر نیز اشاره و تصریح کرد: حصارکشی محوطه زمین درمانگاه دره شهر و واگذاری آن به پیمانکار صورت گرفته است.

دکتر صبور با بیان اینکه برای درمانگاه سرابله نیز خرید زمین توسط کارشناسی فنی-مهندسی و کارشناس درمان و املاک مستغلات تایید شده است، افزود: زمین دارای کاربری درمانی بوده که به زودی خریداری انجام می‌گیرد و همچنین رایزنی با مقامات محلی فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی برای خریداری زمین در شهرستان ایوان نیز انجام شده است.

این مقام مسئول به اقدامات حوزه معاونت خرید راهبردی این اداره در دولت سیزدهم اشاره داشت و گفت: ایجاد نسخه الکترونیک، حمایت از زوج های نابارور در دولت، عقد قرارداد با تمام مراکز ارائه خدمات درمانی درسال 1402 مطابق با بند( ل) تبصره 17 سازمان برنامه و بودجه کل کشور بیمه های پایه مکلف، همچنین دربحث بیماری های خاص و صعب العلاج، فرانشیز پرداختی از جیب بیمه شده کاهش یافته یا به صفر رسیده است.

ارائه‌ خدمات درمانی به 26076نفر زائر در مرز مهران

دکتر صبور به اقدامات صورت گرفته در ایام اربعین نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری پایگاه درمانی اربعین در مرز مهران که بیش از 26 هزارخدمت از جمله پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک، تزریقات آقایان و خانم‌ها، سرم تراپی، داروخانه و آزمایشگاه انجام گرفت. 

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در ادامه با بیان اینکه این اقدامات با همکاری بسیج پزشکی به صورت رایگان و شبانه روزی ارائه شده است گفت: این خدمات درمانی ارائه شده، به تعداد26076نفر شامل؛ 9310 ویزیت پزشک عمومی و متخصص، 8620 نفر خدمات داروخانه، 4171 نفر خدمات پرستاری و سرم تراپی برادران، 3228خدمات پرستاری و سرم تراپی خواهران، 374خدمات آزمایشگاه و 327 نفر نیز خدمات دندانپزشکی بوده است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • دورنمای تأمین‌اجتماعی با استمرار رویکرد تحولی در دولت سیزدهم؛ امیدبخش و مثبت است