Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:12:33 GMT

این استقلالی بعد از ۳۰ سال به الهلال رسید!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۷۲۶۶

این استقلالی بعد از ۳۰ سال به الهلال رسید!

خبرورزشی – رویارویی با الهلال عربستان برای پرویز مظلومی خاطرات بسیار قدیمی و البته ویژه را زنده می‌کند. در آن مقطع منصور پورحیدری فقید سرمربی آبی ها بود و پرویز مظلومی دستیار همیشگی‌اش نیز در کنار او قرار داشت.

آبی‌پوشان ایرانی در مرحله گروهی با یک گل مغلوب الهلال شدند اما در نهایت این دو تیم به فینال آن مسابقات رسیدند و در آنجا استقلال ابتدا با یک گل از حریف جلو افتاد اما الهلال با یک گل مشکوک از روی ضربه کاشته کار را به تساوی کشاند و در نهایت هم توانست نماینده کشورمان را در ضربات پنالتی شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پس از گذشت ۳۰ سال،  مظلومی این بار در سمتی جدید استقلال را مقابل الهلال همراهی می‌کند و بسیار امیدوار است در جشن پیروزی آبی‌پوشان پس از پایان مسابقه حاضر باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان پرویز مظلومی استقلال استقلال الهلال عربستان پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض

به گزارش ورزش سه، شیخ هزاع بن زاید آل نهیان نایب رئیس باشگاه العین و معاون حاکم بر ابوظبی، در اقدامی قابل توجهی سه فروند هواپیما را برای هواداران العین آماده کرده تا برای دیدار با الهلال عربستان راهی ریاض شوند.

این دیدار که قرار است سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود، از حساسیت بسیار زیادی برخورددار است و پیروزی 4 بر 2 العین مقابل پرافتخارترین تیم آسیا باعث شده تا اماراتی‌ها به منظور حمایت از العین در این مسابقه، از حالا آماده سفر به پایتخت عربستان باشند.

شیخ هزاع برای کمک کردن به هواداران تیمش تصمیم گرفته تا سه فروند هواپیما برای آنها آماده کند و با ابراز اطمینان از آمادگی بازیکنان، درباره این اقدام به هواداران گفت: همه اعضای تیم ما آماده هستند. همه اعضای تیم ما یعنی بازیکنان و هواداران؛ این قوی ترین رقابت در سطح باشگاهی فوتبال آسیا است و ما با توجه به پیروزی در بازی رفت اعتماد به نفس بالایی داریم.

دیگر خبرها

  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲
  • ورزش نابینایان و توان‌یابان مورد توجه قرار گیرد
  • ورزش نابینایان و توانیابان مورد توجه قرار گیرد