Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت عبدالملکی گفت: مجموعه صندوق های سازمان تامین اجتماعی حق الناس است، رضایت مردم بسیار مهم است چرا که ما امانتدار مردم هستیم و اموال آنها دست ماست پس مکلفیم که تلاش کنیم رضایت را بالا ببریم البته هنوز آن رضایتمندی حاصل نشده است و باید تلاش کنیم این رضایتمندی را با سرعت بیشتر پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار برنا؛ حجت عبدالملکی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تامین اجتماعی، گفت: چه قدر خوب می‌شد که ده ها هزار نفری که در سراسر کشور در سازمان تامین اجتماعی به نیمی از مردم خدمت می کنند را حضوری می دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اینجا وزارت مردم است چراکه بیشترین تماس را با معیشت مردم دارد و بیش از ۵۰ درصد از تعاملات با مردم در سازمان تامین اجتماعی است من به تامین اجتماعی ارق دارم چراکه پدرم در سال ۵۹ وارد این سازمان شد و اینجا را خانه خودم می دانم.

عبدالملکی بیان کرد: خداراشکر میکنم این سازمان همواره جزو سازمان های پویا بوده است، ما به عملکرد دولت قبل انتقاد داشتیم اما انصافا این وزارت خانه در این سال ها خوب کار کرده است، در بحث الکترونیک شدن خدمات تامین اجتماعی اقدامات خوبی انجام شده است اما چندسال عقب هستیم. آقای سالاری تا آخرین لحظه مدیریت خود در حال پیگیری امور چالشی این سازمان بودند و بنده دیدم که مدیران این سازمان درحال خدمت هستند، آقای سالاری در طول مدیریت خود با شجاعت و کارآمدی عمل کردند ان شاءالله هرجا هستند با همین روحیه و توان قدرت کار خودشان انجام دهند.

وزیر کار اضافه کرد: کارهای زیادی مانده که باید انجام شود این سازمان متعلق به مردم است مجموعه صندوق های سازمان تامین اجتماعی حق الناس است، رضایت مردم بسیار مهم است چراکه ما امانتدار مردم هستیم و اموال آنها دست ماست پس مکلفیم که تلاش کنیم رضایت را بالا ببریم البته هنوز آن رضایتمندی حاصل نشده است و باید تلاش کنیم این رضایتمندی را با سرعت بیشتر ببریم.

او با بیان اینکه تغییر دولت ها پنجره ای را باز می کند که می‌تواند عامل جهش شود، گفت: باید کارهای باقی مانده رسیدگی شود و از آقای موسوی که این انتظار را داریم،  مجموعه اقتصادی بزرگی زیر مجموعه تامین اجتماعی است، شستا زیر مجموعه این سازمان است.

عبدالملکی ادامه داد: ما قائل به مدیریت سلسله مراتب هستیم اصلا جایز نیست که سازمان ها بدون توجه به مدیر بالایی با دو رده بالاتر ارتباط بگیرند، اینکه دو دهه است مدیرعامل شستا با وزیر در ارتباط است اشتباه است چراکه این سازمان زیر مجموعه تامین اجتماعی است و باید با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ارتباط داشته و سلسله مراتب رعایت شود.

عبدالملکی افزود: ثروت بسیاری زیادی در شستا نهفته است حتما انتظار داریم با روش نوین بازدهی آنها بالا برود چراکه امانت مردم است و باید درست نگهداریم و دست اندازی نکنیم. خدماتی از سوی این شرکت ها به سوی ستاد وزارت خانه داده می شود که این ممنوع است و به حوزه وزارتی هم‌ گفتیم که ورود کند و جلوی آن را بگیرد این صندوق ها برای مردم است و نباید چیزی به وزارت خانه راه پیدا کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: انتظار تحول بنیادین در این سازمان داریم همچنین انتصابات در چارچوب های درست انجام شود و ۵ معیار اصلی انقلابی بودن، کارآمدی، دست پاکی، فساد ستیزی و مردمی بودن در انتخاب مدیران باید مدنظر باشد.

عبدالملکی تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و با کار مردم را راه بیندازیم اگر مدیر ما در تامین اجتماعی مردمی بود به فکر کاهش هزینه درمان نیز می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر تعاون کار و رفاه مراسم تودیع و معارفه سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی دولت الکترونیک کار و رفاه اجتماعی کاهش هزینه تامین اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شستا عبدالملکی سازمان تامین اجتماعی تلاش کنیم صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت