Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خاص و متفاوت با سایر بخش‌ها محسوب می‌شود و بودجه آن معادل یک‌سوم بودجه کل کشور است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه سازمان تامین اجتماعی با حضور عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و سیدمیرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی سالاری در این مراسم اظهار کرد: طی ۲۴ ماه از حضور بنده دستاورد‌های خوبی حاصل شده است که این نتیجه تعامل و همکاری شرکای اجتماعی بوده است و خدا را شاکرم که فرضت بی‌نظیری به من اعطا کرد که در خدمت جمعی باشم که شایسته بهترین خدمت هست و به نوعی بیش از ۵۰ درصد از جامعه با سازمان تامین اجتماعی به نوعی ارتباط دارند.

وی گفت: این مسئله اهمیت سازمان تامین اجتماعی را نشان می‌دهد و تامین اجتماعی تفاوت اساسی را با سایر سازمان‌ها به لحاظ هزینه‌ها و درآمد‌ها دارد به طوری که یک‌سوم از بودجه کل کشور برابری می‌کند با بودجه سازمان تامین اجتماعی و درآمد این سازمان حاصل از وصول‌هایی است که از حدود ۱۴ میلیون نفر توسط تامین اجتماعی انجام می‌شود.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در واقع صاحب اصلی تامین اجتماعی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان هستند و ما بیشتر امانتدار این مسئولیت هستیم.

وی ادامه داد: باید قدر لحظه به لحظه حضور خود را در سازمان بدانیم و بنده تلاش کردم طی ۲۶ ماه خدمت به این مسئله دقت داشته باشم و خدمت به اقشار عظیم سازمان تامین اجتماعی بسیار لذت‌بخش است.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی همچنین با اشاره به مشارکت و همراهی شرکای اجتماعی سازمان خاطرنشان کرد: در این دوره شاهد تعامل بی‌نظیر جامعه کارگری، بازنشستگان و کارفرمایان بودیم که نسبت به دوره‌های قبل بی‌نظیر بوده است و جا دارد از برنامه امروز از تعامل و همکاری رئیس جمهور سابق، وزیر رفاه سابق و مجلس شورای اسلامی که مصوبات خوبی را در رابطه با وصول مطالبات داشتند قدردانی کنم.

سالاری گفت: همچنین باید از مدیران استانی که کار شبانه‌روزی در این سازمان انجام دادند و کار نشدنی را در این دوره از مدیریت تامین اجتماعی انجام دادند، تشکر کنیم که ما توانستیم کار متناسب‌سازی که کار بسیار دشواری بود را آغاز نکنیم، اما همکاران بنده با اجرای این طرح شرایط خوبی را فراهم کردند و دریافتی بازنشستگان در حال حاضر نسبت به اسفند ۹۸ نیز ۲.۵ برابر شده و اگر نبود این همکاری‌ها ما نتوانستیم رقم ۱۲۰ هزار میلیاردی را وصول کنیم.

وی تصریح کرد: طرح نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه یکی دیگر از اقدامات در این دوره از مدیریت تامین اجتماعی محسوب می‌شود و علی‌رغم برخی بدعهدی‌ها و کارشکنی‌ها این کار اجرا شد و نسخه الکترونیکی بزرگ‌ترین پروژه تحول دیجیتال محسوب می‌شود که البته این کار بسیار سخت و دشوار بود.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی در ادامه به اجرای طرح ۳۰۷۰ اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح ۳۰ خدمت به صورت الکترونیکی ارائه شد و باعث کاهش بار مراجعات به شعب بودیم که در کنار این کار مهم اجرای طرح مقررات‌زدایی را اجرا کردیم.

سالاری با بیان اینکه تا سه سال آینده مشکلی را برای پرداخت تسهیلات و حقوق بازنشستگان نداریم، گفت: با تبدیل منابع وصول شده به منابع نقدینگی مشکلی در انجام ماموریت‌ها نخواهیم داشت و امیدوارم در آینده نیز تحولات اساسی را به نفع مردم و بیمه‌شدگان داشته باشیم و ان‌شاءالله دوستان نیز کار بزرگ‌تری را در سازمان تامین اجتماعی رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه در این دوره حاشیه و حواشی نداشتیم، گفت: مجلس و دولت همراهی خوبی را با سازمان تامین اجتماعی داشتند وان‌شاءالله مدیریت جدید تامین اجتماعی باید به سمت اجرای طرح پزشک خانواده و نظام اجرای این طرح موجب نجات درمان کشور خواهد بود و هزینه درمان را کاهش خواهد داد.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی ادامه داد: بنده پس از پایان فعالیتم در سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک پژوهشگر در هر ساعت از شبانه‌روز در خدمت مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی خواهم بود و از هیچ مشورت و مشاوره‌ای دریغ نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بودجه تامین اجتماعی سالاری تامین اجتماعی مدیرعامل سابق تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد