Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت عبدالملکی امروز (شنبه۲۰ شهریورماه) در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در ماه‌های آینده شاهد تحول در سازمان تامین اجتماعی خواهیم بود.

وی افزود: مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی فردی اهل تحول و آشنا به حوزه رفاه و تامین اجتماعی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شستا زیر مجموعه تامین اجتماعی است و باید  از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور بگیرد و با آن کار کند؛ پیش از این سازمان تامین اجتماعی و شستا یکدیگر را به رسمیت نمی‌شناختند و هر کدام به طور جداگانه زیر نظر وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودند و این امر یک چالش مدیریتی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه ما نظارت را تا پایین‌ترین سطوح داریم، گفت: بر روی انتصاب ها حساسیت بسیاری داریم و باید قواعد و اصول انتصاب ها رعایت شود.

عبدالملکی گفت: بازدیدهای میدانی را از زیر مجموعه های وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه پدرم کارمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، گفت: وی به شدت دغدغه مشکلات مردم را دارد و درخواست رضایتمندی مردم را در حوزه های مختلف داشت.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی شستا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شستا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان تامین اجتماعی شستا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و با برنامه‌های متعدد ادامه خواهد یافت.

به گزارش «تابناک»، محمد چکشیان در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر در تشریح برنامه‌ها و اقدامات در هفته کارگر، اظهار داشت: برای گرامیداشت این هفته از هشت ماه قبل کار را آغاز کردیم. با صدور فراخوان جشنواره «امتنان» به هشت میلیون کارگر پیامک ارسال شد تا کارگران بتوانند توانایی خود را نشان بدهند. در نهایت این جشنواره ۲۶ برگزیده کشوری انتخاب شدند که هفته آینده با حضور رئیس جمهور تقدیر خواهند شد.

رئیس ستاد اجرایی هفته گرامیداشت کار و کارگر افزود: اوایل اسفند ۱۴۰۲ دبیرخانه هفته کارگر به ریاست وزیر تعاون شکل گرفت و ستاد بزرگداشت نیز تشکیل شد. برای برگزاری این هفته ۹ کمیته تخصصی تشکیل و با استانداران هر استان صحبت شد تا برنامه‌های هفته کارگر را در برنامه خود قرار بدهند. برای نخستین بار سازمان‌های بیرونی نیز به این کمیته دعوت شدند.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری تاکید کرد: در این هفته چند برنامه کلان داریم که در سطح ملی انجام می‌شود. یکی از برنامه‌ها اختتامیه جشنواره امتنان با حضور رئیس جمهوری است که ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر برگزار می‌شود. برنامه دیگر مربوط به فردا (سه‌شنبه) است که تجدید میثاق با امام خمینی (ره) با حضور وزیر تعاون است. دیدار با حدود ۲ هزار کارگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور در گلزار شهدا، بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی از کارخانه‌ها، سخنرانی وزیر کار در نماز جمعه تهران، حضور معاونین وزیر در نمازجمعه استان‌های کشور، ۸ اردیبهشت مراسم اعطای نشان به کارخانه‌ها اقتصاد مقاومتی، ۹ اردیبهشت تجلیل از جامعه زنان کار و تولید، ۱۰ اردیبهشت نشست وزیر تعاون با جامعه کارگری از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. در سطح استان‌ها، سازمان‌ها، تشکیل‌های کارگری و کارفرمایی حدود ۱۰۰ برنامه اجرایی خواهد شد.

چکشیان خاطرنشان کرد: مکاتبه‌ای با ستاد اقامه نماز جمعه داشتیم که ائمه جمعه سراسر کشور به موضوع کار و کارگر بپردازند.

معاون وزیر کار ادامه داد: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار هفته کارگر است و هشتگ هفته کار و کارگر «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. اولین لیگ سراسری تنیس روی میز کارگران برای نخستین بار امسال برگزار خواهد شد و در سطح بازی‌های ملی و بزرگ کشور فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: روز‌های هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی