Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، امروز، جانشین انتظامی استان ایلام، از نمایشگاه کنترل خشم، مسابقه نقاشی با موضوع زندگی شاد، کارگاه آموزشی و میز مشاوره که به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی برگزار شد بازدید کرد.

 سرهنگ حسین نجفی در این برنامه ، از نمایشگاه کنترل خشم، کارگاه پیشگیری از خشونت و خودکشی ویژه خانواده‌ها و مسابقه نقاشی با موضوع زندگی شاد برای دختران ۵ تا ۱۵ ساله که توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با همکاری و مشارکت دفتر تسهیل گری و توسعه محلی بانبور و کارخانه نمک برگزار شد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان به ۳۵ نفر از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی برگزاری نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، علی مستوفیان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با شرکت صنعتگرانی از استان‌های خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و سمنان در ۲۲ غرفه محصولات خود را از دوم اردیبهشت به مدت ۲۰ روز به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه در محل پارک شهربازی بجنورد دیدن کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ۱۰ روز بعد این نمایشگاه، نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان بش قارداش برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم