Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم موسوی رئیس سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ی خود در خصوص اولویت های سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مسئله پیچیده ای است و چالش های متفاوتی دارد که همفکری خوبی با مجموع داخل سازمان را می طلبد اما موضوعی که در حال حاضر دارای اولویت است این خواهد بود که حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران و کارمندان خود سر وقت واریز کنیم، با توجه به این شرایط چالش وجود دارد که یکی از معضل های اساسی این موضوع است و ما باید نهایت توجه خود را به این مسئله داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته مهم قطعا بحث درمان است که اهمییت آن در شرایط کرونایی بیشتر خواهد شد، حقیقتا یکی از دغدغه های اساسی من این است که از ناحیه ی سازمان تامین اجتماعی به رنج فرد در دوران بیماری او افزوده نشود، شرایط کرونایی و بحث درمان یکی از اولویت های کشور محسوب می شود، همچنین وضعیت درمان را جزو اولویت های خود قرار خواهم داد و بیشتر از گذشته به این موضوع در دوره  مدیریتی بنده به آن توجه خواهم کرد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص کاهش ضابطه های بدون اثر و مقرارت زدایی ها گفت: مقررات زدایی، کاهش فرآیندها و شرایطی که تسهیل گری را در ارائه خدمات به ذینفعان یعنی همان مردم که دریافت کننده خدمات هستند جزو اولویت های سازمان تامین اجتماعی است که یکی از رویکردهای تحولی خواهد بود و قطعا خدمت گیرندگان با حداقل زحمت، شرایط و خدمات را برای این افراد فراهم خواهیم کرد، بخشی از این اقدامات در قالب واگذاری تفویض اختیارات به استان ها خواهد بود؛ همچنین آن مسئله ای که در محل اقدام و عمل می توانیم انجام دهیم نباید بی سبب در رویکردهای ستادی متمرکز شود.

بیشتر بخوانید:

عدالت در تامین اجتماعی از الویت‌های اساسی و مهم استانتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی مستمری بگیران تأمین اجتماعی مقررات زدایی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 6082406 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • مالیات حقوق‌بگیران بیشتر از اصناف شد/ جزییات