Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:36:48 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۰۲۲۲

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

پیام فرمانده معظم کل قوا در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی از دریانوردی پهنه اطلس/ بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین از این مأموریت خطیر را تبریک می‌گویم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

******

آیت‌الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

گام‌های تحولی خوبی در زمینه مقابله با شیوع کرونا برداشته شده است/ تلاش برای افزایش آمار روزانه واکسیناسیون به ۲ میلیون نفر

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه به لطف خدا گام‌های تحولی خوبی در حوزه مقابله با بیماری برداشته شده است، گفت: اولین گام تحولی در حوزه ساخت واکسن برداشته شده و علاوه بر ارائه مجوز به واکسن فخرا، خطوط تولید واکسن‌های برکت و رازی نیز ارتقا و توسعه یافته است.

********

عضو مرکزی شورای وحدت:

باوجود رهبری امکان پنهان کاری ولابی گری بین سه قوه یکدست شده وجود ندارد/ تکرار لیست با اشتراک صفر بین شورای وحدت وائتلاف درانتخابات ۱۴۰۲

عضو مرکزی شورای وحدت گفت: همانطور که در دو سر طیف اصلاحات، بین العباسین (عباس دوزدوزانی - عباس عبدی) منتقد یکدیگر بودند این وضعیت در دو سر طیف اصولگرایی نیز بین شورای وحدت و ائتلاف وجود دارد بطوریکه اختلاف آنها در همین انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ به شکل دو لیست با اشتراک صفر بروز کرد، اوج این وضعیت می تواند در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ رخ دهد.

*******

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

یخ مذاکرات ایران و عربستان باز شده است/ مشکلی با میانجیگری بغداد نداریم/ مذاکرات ایران و عربستان در بغداد خروجی مثبت نداشت/ روند مذاکرات ایران و عربستان باید شتاب بگیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روند فعلی برای نزدیک شدن عربستان و ایران یک روند کندی است به نظرم دو کشور می‌توانند آهنگ حرکتشان را بیشتر کنند و به این مذاکرات شتاب بخشند.

********

خبرگزاری رویترز:

«روح الله عزیزی» در پنجشیر اعدام شد

خبرگزاری رویترز جمعه شب گزارش داد که برادر امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهوری پیشین افغانستان و رئیس سابق اداره امنیت ملی این کشور به دست نیروهای طالبان در پنجشیر اعدام شده است.

*********

موشک های دفاعی آمریکا از عربستان خارج شد

یک خبرگزاری آمریکایی می‌گوید با وجود حملات هوایی انصارالله یمن، آمریکا بخش زیادی از سیستم دفاع موشکی خود را از عربستان سعودی خارج کرده است.

*******

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصاحبه برنا سیاسی اخبار گروه سیاسی خبرگزاری برنا شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه

صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر ایران در عربستان وارد مدینه منوره شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان، سرکنسول کشورمان و مسؤلان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست. 

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی براى تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهادهای ذیربط این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

گفتگوی وزرای خارجه ایران و عربستان/ابراز امیدواری بن فرحان برای از سرگیری سفر عمرهفیصل بن فرحان: بزودی مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی حل خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال