Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء در دیدار با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه بعضی از مسیر‌های مواصلاتی شهرستان‌های بیضاء و سپیدان در حوزه زیر ساخت‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: جهت حل مشکلات و توسعه این راه‌ها تقاضامندیم که در اسرع وقت دستورات لازم را مبذول فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متاسفانه هموار نبودن مسیر‌ها در بعضی از مناطق مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است که همواره از شما انتظار داریم اقدامات عملیاتی در جهت بهبود و رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

او در ادامه بر نقش زیر ساخت‌های حمل و نقل و مسیر‌های مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تاکید کرد و ادامه داد: هرچند که رونق صنعت و تولید در گرو مسیر‌های حمل و نقل مناسب است بنابراین جهت توسعه و سهولت در امور صنعتگران از شما تقاضا داریم تا راه اندازی و ایجاد مسیر‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام نقاط حوزه انتخابیه تا شهر‌ها را وارد فاز عملیاتی کنید.

نماینده مردم شریف سپیدان و بیضاء گفت: بهبود وضعیت زیر ساخت‌های حمل و نقل می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد چرا که این امر سبب تسریع حمل و نقل جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت شده و به لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای آثار و تبعات مثبتی خواهد بود.

علی زاده با بیان اینکه راه‌های مناسب یکی از دلایل افزایش گردشگر در شهرستان سپیدان به شمار می‌رود، افزود: شهرستان سپیدان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری چهار فصل در کشور و استان به شمار می‌رود بنابراین جهت رونق این صنعت تمامی اقدامات لازم برای افزایش کیفیت مسیر‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حمل و نقل مسیر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسنامه‌دار کردن محصولات باغی برای توسعه صادرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسن رزاقی در گردهمایی باغداران در شناسنامه‌دار کردن محصولات کشاورزی در جویبار افزود: در استان مازندران ۳ میلیون و پانصد هزار تن محصولات کشاورزی قابلیت صادرات دارد که کشور‌های هدف صادر کننده درخواست شناسه محصولات کشاورزی را در روند تولید را مطرح می‌کنند.

وی افزود: کشاورزان به خصوص باغداران مرکبات و کیوی نسبت به تهیه شناسنامه باغ و در مرحله بعدی شناسه محصولات کشاورزی برای صادرات به کشور‌های حاشیه خلیج فارس ودریای خزر اقدام کنند.

رزاقی در ادامه با بیان اینکه در استان مازندران یک میلیون تن مرکبات و ۱۰۰ هزار تن کیوی مازاد بر نیاز مصرف است و می‌توان به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و دریای خزر صادر کرد.

وی افزود: طرح شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی با حضور وزیر وقت کشاورزی از سال ۱۴۰۰ در مازندران آغاز شد و تاکنون ۱۴ هزار هکتار از باغات استان شناسنامه‌دار شدند واین روند با مشارکت بیشتر باغداران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • لزوم شناسنامه‌دار کردن محصولات باغی برای توسعه صادرات
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته