Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست کمیته راهبری توزیع نهاده‌های دامی با اشاره به شرایط خشکسالی و لزوم تامین سریع نهاده‌های دامی گفت: هزار و ۱۰ تن کنجاله سویا، هزار و ۲۲۴ تن ذرت و دو هزار و ۲۷۳ تن جو در نیمه دوم شهریور به استان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سهمیه براساس جمعیت دامی استان و متناسب با سامانه بازارگاه تخصیص داده شده است و سهمیه مذکور مختصص دام‌های سبک و سنگین غیر صنعتی است.

بیشتر بخوانید

خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی خشکسالی به بخش زراعت

مردانی اضافه کرد: سهمیه تخصیص در بین کارخانجات خوراک دام استان و واجد الشرایط در سامانه بازرگاه توزیع می‌شود.

او ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد کارخانجات خوراک دام در استان رصد و پایش خوراک تولید شده (از نظر کمی، کیفی و قیمت عرضه) توسط کارشناسان این سازمان انجام می‌شود.

مردانی گفت: به ازای هر راس دام موجود در واحد‌های دام سبک روزانه ۳۰۰ گرم و در واحد‌های پرورش دام سنگین (به غیر از واحد‌های پرورش دام گاو شیری صنعتی) ۳٫۵ کیلوگرم خوراک آماده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده های دامی بهبود تولیدات دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری