Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:25:45 GMT

جوانان وزنه‌بردار خراسان شمالی در انتظار حمایت مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۳۵۲۲

جوانان وزنه‌بردار خراسان شمالی در انتظار حمایت مسئولان

فرید نصرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم وزنه‌برداری خراسان شمالی در رده سنی جوانان برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شود.

مربی وزنه‌برداری خراسان شمالی ادامه داد: وزنه‌برداری خراسان شمالی در دو سال اخیر در رده سنی جوانان و دیگر رده‌های پایه تحولات مثبتی داشته و امسال هم دو تن از ورزشکارهای جوان وزنه‌برداری خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هزینه‌های بالا شرکت در مسابقات لیگ برتر افزود: از مسئولان ورزشی استان تقاضا داریم این هزینه‌ها را پرداخت کنند؛ همچنین صنایع بزرگ استان می‌توانند با اسپانسر شدن به ورزش خراسان شمالی کمک کنند.

نصرآبادی تصریح کرد: وزنه برداران استان سخت تمرین می‌کنند و رکورد شکنی نیز داشته اند و با حمایت بیشتر می‌توانند برای استان بدرخشند.

مربی وزنه‌برداری خراسان شمالی با اشاره به دعوت دو وزنه بردار به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان، گفت: امیررضا عزیزی و رضا براتی دو ورزشکار رشته وزنه‌برداری از خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و دیگر ورزشکاران این رشته در رده سنی جوانان نیز دارای استعداد بالایی هستند و رکوردهای خیلی خوبی دارند و می‌توانند در مسابقات لیگ بدرخشند.

وی در انتها گفت: مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری در رده سنی جوانان در آبان ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 5302541

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان خراسان شمالی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی اردبیل ایلام گرگان عکس استانها ستاد ملی مقابله با کرونا وزنه برداری خراسان شمالی رده سنی جوانان مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپار مدینه هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان هستنند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر، رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و با زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که در دی سال گذشته انجام شود که به دلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود