Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های متعدد احداث دو پارک اوره در چهارمحال و بختیاری به سرانجام رسید، اظهار کرد: هیئت امنای پارک اوره لردگان با حضور استاندار، شرکت پتروشیمی پترول، شرکت پتروشیمی لردگان، نماینده شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی برگزاری سه مرحله فراخوان در نهایت شرکت پناه صنعت با ۸۰ درصد سهام و شرکت پتروشیمی لردگان نیز با ۲۰ درصد سهام برنده این مزایده شده و در حال فراهم کردن مقدمات تشکیل شرکت هستند، پس از این نیز درخواست واگذاری اراضی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

اشتغال زایی طرح پارک پتروشیمیایی بروجن برای ۱۰ هزار و ۳۱۵ نفر

نصیری بیان کرد: پارک اوره لردگان با سرمایه‌گذاری ۲۰۰۹ میلیارد تومان در مدت زمان ۳۶ ماه اجرایی خواهد شد، در این پارک در شش زون مواد پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف، لوازم خودرو، ملامین و ... تولید می‌شود.

او در خصوص طرح پارک پتروشیمایی بروجن، توضیح داد: دو مرحله فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار اعلام شده است که دو شرکت برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند، این پروژه نیز با اعتبار سه هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان در ۲۴ ماه اجرایی می‌شود.

نصیری در ادامه با اشاره به طرح صنایع شیمیایی پتروارمند در شهرستان لردگان برای تولید ملامین، یادآور شد: پیشرفت فیزیکی این طرح در حال حاضر ۳۵ درصد بوده و ۸۰ درصد سهام این شرکت مربوط به شرکت پترول و ۲۰ درصد نیز مربوط به شرکت پتروشیمی لردگان است.

او افزود: تجهیزات مورد نیاز طرح صنایع شیمیایی پتروارمند با اعتبار ۵۰ میلیون دلار خریداری و وارد کشور شده است که سازمان صمت باید مقدمات ترخیص این تجهیزات را پیگیری کند، برای اجرای این طرح نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به‌صورت ریالی و ۵۰ میلیون دلار به‌صورت ارزی هستیم.

نصیری در پایان گفت: تنها دو کارخانه مشابه طرح صنایع شیمیایی پتروارمند در ارومیه و خراسان شمالی وجود دارد، قطعا تولیدات این طرح در کشور حرفی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک اوره شرکت پتروشیمی لردگان شرکت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی در تشریح آخرین وضعیت روند عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک گفت: عملیات احداث فونداسیون و پایه‌های اصلی این پل روگذر با توجه به زمان بندی انجام گرفته با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در ضلع شمالی میدان قراملک جابجایی لوله‌های ۲۰ اینچی گاز شهری با همکاری اداره گاز به انجام رسیده و اجرای عملیات عمرانی پروژه همچنان تداوم دارد.

علی‌پور، تقاطع غیرهمسطح قراملک را از مهمترین پروژه ترافیکی شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ اعلام کرد که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲ مشخصات فنی پروژه روگذر قراملک که دارای معماری خاص و جدید است به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر اعلام کرد.

کد خبر 6081894

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد