Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قاضی زاده هاشمی در جهت خدمت به جامعه ایثار و شهادت و صیانت از این فرهنگ برنامه خوبی دارد.

به گزارش ایسنا، سید ناصر حسینی پور در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس و در موافقت با درخواست استعفای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به منظور تصدی ریاست سازمان شهید و امور ایثارگران بیان کرد: یکی از دغدغه های نمایندگان این است که چرا یک نماینده دیگر از مجلس خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون دو تن از نمایندگان برای وزارت و یک تن برای شهرداری از مجلس خارج شده است، اما بر اساس اساسنامه بنیاد شهید، رئیس جمهور گزینه پیشنهادی خود را به رهبری معرفی کرده و بعد از تایید ایشان به مجلس معرفی می کند، پس قطعا ایشان مورد تایید رهبری است.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان اولین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید خواهد بود که هم پزشک بوده و دارای برنامه تحولی برای پاسخگویی به مطالبات بهداشتی و درمانی جامعه ایثارگری می باشد. وی چندین سال معاون بهداشتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خراسان بودند و به خوبی با دغدغه های این حوزه آشنایی داشته و کارنامه خوبی دارند، بنده با ایشان صحبت کردم و دغدغه ها و برنامه های ایشان را شنیده ام.

نماینده مردم گچساران در مجلس تاکید کرد: یکی از برنامه های ایشان در بحث فرهنگ شهادت و ایثارگری است. متاسفانه در این سال ها در کتب درسی به اسم خشونت زدایی، جهاد زدایی شده و درس شهید فهمیده و بحث اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی از کتب درسی حذف شده است. سازمان سنجش نیز رشته هسته ای را از کنکور برداشته است. نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها حذف می شود. بدون شهدا ملت ما بدون تاریخ خواهند شد. یکی از اتفاقات ناگوار در طول این سال ها یکسان سازی قبور شهداست. فاجعه تخریب گلزار شهدا به اسم بازسازی و یکسان سازی قبور آنها از ذهن خانواده شهدا پاک نمی شود.

حسینی پور تاکید کرد: امروز بنیاد شهید در بحث فرهنگی عقب مانده و نهادهای دیگر عملکرد بهتری داشته اند. بنیاد شهید با راهیان نور نسبتی برقرار نکرده است. آقای قاضی زاده برنامه تحول گرایی برای خدمت به این جامعه فراهم کرده و ان شاءالله با رای خوب ما بتواند در مسیر خدمت به جامعه ایثار و شهادت گام بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیرحسین قاضی زاده هاشمی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است