Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مربیان آموزشگاه‌های رانندگی تهران از شرایط سخت کاری و چالش‌های آموزش رانندگی در دوران کرونا خبر داد.

زینب میرزاده در گفتگو با ایلنا، درباره شرایط کاری مربیان آموزش رانندگی گفت: مربیان آموزش رانندگی به عنوان پیمانکار یا خویش‌فرما درنظر گرفته می‌شوند و خودروی آن‌ها نیز از سوی وزارت صمت قیمت‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مربیان آموزش رانندگی از کمترین حق در این هزینه‌ها برخوردارند و حتی در تعیین دستمزد خود هیچ نقشی ندارند. 

این مربی آموزش رانندگی؛ با بیان اینکه اکنون مربیان آموزش رانندگی انگیزه خود برای آموزش صحیح را از دست داده‌اند، اظهار داشت: نداشتن بیمه، اتحادیه و تعاونی از مهمترین مواردی است که سبب شده تا مربیان آموزش آنچنان که باید در کار دلسوزی نداشته باشند. 

میرزاده افزود: شاهدیم که آموزشگاه‌های رانندگی به عنوان کارفرما در جلسات شرکت کرده و بعد از دریافت هزینه کلی از وزارت صمت، هزینه اضافه شده را به صورت دلخواه، تقسیم‌بندی می‌کنند. 

وی با بیان اینکه اکنون در کشور ما بسیاری باوجود داشتن گواهینامه، مهارت لازم برای رانندگی را ندارند، گفت: شرایط آموزش رانندگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که دو مورد آن از همه اهمیت بیشتری دارد: اول اینکه مربی مهارت کافی برای آموزش ندارد و دوم اینکه برای برخی از هنرجوها ۱۲ جلسه آموزش برای مهارت کافی نیست. 

این مربی رانندگی ادامه داد: شخصا شاهدم که هنرجوها با آموزشی به این صورت اقدام به رانندگی کرده و تصادفات جبران ناپذیری را به بار می‌آورند. راه‌حل‌هایی هست که بتوانیم از تصادفات جلوگیری کرده و خسارات احتمالی را تا حد امکان کاهش دهیم. حداقل کاری که می‌توان انجام داد، بهبود شرایط کاری مربیان آموزش و ایجاد فضای رقابتی بوده تا مبحث آموزش رانندگی به صورت بهتری دنبال شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مربیان آموزش رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی