Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه دولت باید یاری‌گر بخش خصوصی باشد نه رقیب آن، گفت: کارآیی در مدیریت بخش خصوصی بیشتر است و باید آزادی عمل بیشتری به این بخش داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در هفتاد و ششمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، افزود: بخش خصوصی در مدیریت مسائلی که به خود این بخش مربوط است مشکلی ندارد و مشکلات زمانی ایجاد می‌شود که این بخش به دنبال دریافت خدمات از دستگاه‌های دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اگر کارهای بخش خصوصی را به خود این بخش بسپاریم و بخش دولتی به جای اینکه رقیب بخش خصوصی باشد، نقش کنش‌یاری ایفا کند بسیاری از مشکلات حوزه صنعت و تولید حل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همیت و غیرت بخش خصوصی استان که در شرایط سخت تحریم و کرونا، صنعت و تولید را در استان سرپا نگه داشته‌اند، افزود: کاهش نرخ بیکاری، افزایش صادرات و بهبود فضای کسب‌وکار استان در سایه تعامل و همراهی بخش خصوصی با دولت تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه تغییر دولت‌ها و مدیریت‌ها، طبیعی و بلکه ضروری است، افزود: جایگاه تبریز و آذربایجان در تاریخ ایران بر کسی پوشیده نیست و مدیرانی که برای این استان انتخاب می‌شوند باید افرادی قوی و توانمند و در خور شأن استان باشند.

دکتر پورمحمدی همچنین درخصوص موضوع پیش از دستور این جلسه که به امکان سرمایه‌گذاری در حوزه کشت فراسرزمینی اختصاص داشت، گفت: این موضوع فرصت خوبی برای حضور صنعت‌گران و تولیدکنندگان ما در کشورهای مختلف است که علاوه بر اینکه اقتصاد ما را از بن‌بست خارج می‌کند، امکان تأمین نیازهای داخلی را هم فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی استان تجربه فعالیت برون‌مرزی را دارد، افزود: بخش خصوصی ما توان این را دارد که همه فعالیت‌های خود را در خارج از کشور هم انجام دهد و لازم است با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، سازوکارهای این موضوع فراهم شود.

در این جلسه همچنین مشکلات مربوط به تأمین آب و برق شهرک صنعتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مشکلات دامداران استان در تأمین نهاده‌های دامی و مسائل و مشکلات مربوط به فضای کسب‌وکار استان بررسی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی دولت آذربایجان شرقی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/04

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • نظریه منسجم فقهی درباره آزادی نداریم