Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها اظهار داشت: بر اساس قانون در همه استان‌ها به جز تهران در هر هفته شش روز کاری و ۴۴ ساعت وجود دارد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس و بر اساس نص صریح قانون، لغو تعطیلی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در روزهای پنجشنبه ابلاغ شده است و پنجشنبه‌ها روز کاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر ادامه داد: طی سال‌های قبل هم چنین قانونی وجود داشت و به اصرار استان بوشهر و همکاری دستگاه‌های اجرایی، روزهای پنجشنبه در استان بوشهر تعطیل اعلام شده بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مصوبه دولت جدید، برخی از دستگاه‌های نظارتی مکاتباتی را در این زمینه داشتند و ما هم به این قانون عمل کردیم. تاکید شد که تعداد روزهای کاری هفته شش روز است و باید روزهای پنجشنبه نیز ادارات خدمات‌دهی لازم را داشته باشند.

بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها، اداره‌های این استان در روزهای پنجشنبه هم مشابه روزهای دیگر هفته فعال خواهند بود.

کد خبر 5302623

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل تعاونی گرگان عکس استانها ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا روزهای پنجشنبه استان بوشهر لغو تعطیلی پنجشنبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟