Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@12:54:09 GMT

استقبال رسمی رئیسی از نخست‌وزیر عراق

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۵۶۵۲

استقبال رسمی رئیسی از نخست‌وزیر عراق

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، آیت الله سید ابراهیم رییسی و مصطفی الکاظمی از یگان تشریفات مستقر در جایگاه، سان دیده و سپس هیات‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

بلافاصله پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات دو جانبه رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه و تحکیم هر چه بیشتر همکاری‌های دو جانبه در زمینه های مختلف  سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و بررسی و تبادل نظر پیرامون مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مهمترین محورهای مذاکرات هیات های عالیرتبه دو کشور اعلام شده است.

نخست وزیر عراق که در چارچوب یک سفر رسمی دو جانبه و به منظور دیدار و گفت و گو با مقام‌های کشورمان به ایران سفر کرده است، صبح امروز با استقبال علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، وارد تهران شد.

کد خبر 626200 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی مصطفی الکاظمی - عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی مصطفی الکاظمی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان