Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس میری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اصناف را با مشکل جدی مواجه کرده است ولی در این بین، فروشندگان لوازم‌التحریر که فعالیتشان وابستگی مستقیم به فعالیت مدارس دارد، با تعطیلی مدارس، زیان دیدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۶ واحد لوازم‌التحریر در شهرستان ورامین زیر نظر اتحادیه مشغول به کار است که در ایام شیوع کرونا که به تعطیلی مدارس منجر شد، نیمی از این فروشگاه‌ها تعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه ساله با نزدیک شدن به سال تحصیلی، فروشگاه‌های لوازم‌التحریر با مراجعه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان روبرو بودند تا لوازم مورد نیاز مدارس را تهیه کنند ولی طی دو سال گذشته، اغلب این افراد با کسادی بازار مواجه شده‌اند چرا که ارائه آموزش در فضای مجازی باعث شده تا کمتر دانش‌آموزی نسبت به خرید دفتر، مداد و سایر لوازم‌التحریر اقدام کند.

وی افزود: در سال‌های قبل، کتب درسی توسط فروشگاه‌های لوازم التحریر ارائه می‌شد و به واسطه آن، دانش‌آموزان لوازم مورد نیاز خود را از این مراکز خریداری می‌کردند ولی از زمانی که آموزش و پرورش رأسا اقدام به توزیع کتب درسی کرده، مشکل فروشندگان لوازم التحریر بیش از قبل شده و بسیاری از آنان نسبت به تعطیلی فعالیت خود اقدام کرده‌اند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا تعطیلی مدارس ورامین لوازم التحریر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی مدارس ورامین ویروس کرونا تعطیلی مدارس ورامین لوازم التحریر لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گفته معاون سازمان امور استخدامی با وجود کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

به گزارش اکوایران، مهدی یزدان‌پناه، معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روز‌های پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی‌شود.

او می‌گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنجشنبه‌ها را از دست خواهیم داد.

این در حالی است که هفته گذشته، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته بود که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

اما به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیرو‌های مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روز‌های پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آن‌ها نخواهد شد.

او همچنین گفته است که تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند و در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟