Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:48:51 GMT

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در دلفان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۳۹۵

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، مأموران پلیس شهرستان دلفان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال تعدادی اسلحه از استان‌های غربی به لرستان هستند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور هرسین - نورآباد اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی در «گشور»، سواری پژو ۴۰۵ را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۹ قبضه اسلحه کمری و ۳۸ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود، کشف شد.

سردار الهی با بیان اینکه در این خصوص دو نفر که در زمینه قاچاق سلاح و مهمات فعالیت داشتند دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 5302910

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان یحیی الهی باند قاچاق سلاح دلفان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان تعاونی عکس استانها ایلام اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان