Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه با هدف پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام، مردم هستند و گل سرسبد این سرمایه نیز جوانانند که بر تمام مسئولان و مدیران لازم است این سرمایه را تقویت و کنیم و گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که استان کرمانشاه جوانان مستعد، باهوش و آینده‌نگری دارد، اظهار کرد: این واقعیت مایه امیدواری برای آینده استان است.

امید سوخت توسعه کشور است

او با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید گفت: همواره با تغییر دولت‌ها یک امید جدید در جامعه ایجاد می‌شود و وظیفه ما این است که نگذاریم این امید تبدیل به یاس شود بلکه باید در عمل و با اقدام آن را حفظ کرد و گسترش داد زیرا امیدواری سوخت توسعه کشور است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تقدیر از اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: مدیر کل ورزش و جوانان باید دست کم نیمی از وقت خود را برای رسیدگی به امور جوانان بگذارد زیرا همین جوانان هستند که بخش ورزش را هم پویا می‌کنند که خوشبختانه آقای رحیمی به این توصیه عمل کرده‌اند و کسب رتبه در بین ستادهای سامان‌دهی امور جوانان کشور مؤید این‌ موضوع است.

بازوند اضافه کرد: همه ادارات و دستگاه‌های استان درباره امور جوانان وظیفه دارند و باید برای دغدغه‌های جوانان برنامه‌های مجزا داشته باشند که این‌موضوع در جلسه بعدی ستاد سامان‌دهی جوانان استان پیگیری خواهد شد و مدیران کل باید گزارش ارائه کنند.

او همچنین با اشاره به اهمیت حمایت از دانش‌آموزان به‌عنوان یک سرمایه بزرگ در استان، عنوان کرد: با توجه به این‌که دشمن به‌شدت در حال بمباران فرهنگی علیه سرمایه‌های کشور است، وظیفه ما در زمینه حمایت از جوانان و دانش‌آموزان بسیار بزرگ است.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به جوانان گفت: این‌موضوع پذیرفته‌شدنی نیست و بانک‌ها نمی‌توانند به بهانه نداشتن منابع از انجام‌وظیفه شانه خالی کنند زیرا پرداخت این تسهیلات مصوبه مجلس است و منابع آن در قانون دیده شده‌است.

درخشش گلف کرمانشاه در کشور

در بخش دیگری از این نشست رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گفت: اگر از نوجوانان و دانش‌آموزان حمایت و به مشکلات آنان رسیدگی شود، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که هم‌اکنون استان را گرفتار کرده است، ایجاد نخواهد شد.

حجت‌الاسلام نادری از استاندار کرمانشاه تقاضا کرد که دستور حمایت ادارات اجرایی استان از دانش‌آموزان مستعد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی را صادر کند.

رییس هیات گلف استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: گلف حدود ۱۵ سال است که در استان پا گرفته اما متأسفانه تا مدتی پیش یک وجب زمین هم برای آموزش ورزشکاران نداشت اما خوشبختانه با حمایت استاندار و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه زمینی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برای سایت گلف در نظر گرفته‌شده که قابل‌تقدیر است.

«الهام اکبری» افزود: استعدادهای زیادی در ورزش گلف استان حضور دارند به‌طوری‌که در اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سه ورزشکار استان حائز رتبه شدند و در دومین المپیاد نیز یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردیم و اکنون نوجوانان کرمانشاهی با حمایت مربیان توانمند نام کرمانشاه را در ورزش گلف کشور مطرح کرده‌اند.

شیرزادی، رییس هیات اسکیت استان کرمانشاه هم در ادامه این نشست گفت: با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و استاندار کرمانشاه این استان صاحب استانداردترین پیست اسکیت کشور شده به‌طوری‌که این مکان تنها پیست دارای تأییدیه برگزاری مسابقات بین‌المللی است.

در ادامه این جلسه پنج مصوبه از جمله الزام همه دستگاه‌های اجرایی استان به تهیه فهرست ظرفیت‌های خود درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، الزام همه دستگاه‌ها به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه تا ابتدای مهر امسال در این زمینه، تکلیف همه دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه گزارش عملکرد از اقدامات خود در زمینه اوقات فراغت جوانان و ملزم کردن مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به انتصاب دو جوان به‌عنوان مشاور جوان خود به تصویب اعضا رسید.

در پایان این نشست لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان به استاندار کرمانشاه به‌عنوان رییس ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان اهدا شد و همچنین بازوند از اعضای مؤثر این ستاد در استان تقدیر کرد.

براساس اعلام دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، استان‌های یزد، ایلام و کرمانشاه به‌ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم ستادهای سامان‌دهی امور جوانان در سال گذشته شده‌اند.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه هوشنگ بازوند وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه گام دوم انقلاب استاندار کرمانشاه کل ورزش و جوانان دهی امور جوانان استان کرمانشاه گام دوم انقلاب جوانان استان دانش آموزان دستگاه ها سامان دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند

استاندار کردستان گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها، مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، با تاکید بر حمایت از این نهاد اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

وی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان را در راستای رفع مسائل و مشکلات این نهاد مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتباط مؤثر رؤسای کتابخانه‌های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتاب‌خوانی کمک کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در کردستان

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان تاکید کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

وی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

حسنی‌خونسار با اشاره به بعضی مشکلات عمرانی در کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی باشد که این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: حمایت‌های استاندار کردستان از مقوله کتاب و کتاب‌خوانی مایه دلگرمی فعالان این حوزه است و بدون شک در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 746838

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند