Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، بیست و یکم شهریور، به همراه فرمانده سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسئولان دانشگاه، ابتدا از مرکز واکسیناسیون حسینیه عاشقان ثارالله (ع) بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای واکسیناسیون در نخستین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کشور و بزرگترین حسینیه جنوب کشور را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز واکسیناسیون خودرویی ورزشگاه پارس در میانرود و مرکز واکسیناسیون سالن ورزشی امام حسن مجتبی (ع) در بلوار جانبازان ۲ مقصد دیگر بازدید‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که با همراهی جمعی از مسوولان دانشگاه انجام شد.

دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در حاشیه این بازدید‌ها با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه دانشگاه برای پیشبرد موفق این فرآیند، ثمره این تلاش را پیشگامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون از زمان تحویل تا تزریق عنوان کرد که تاکنون با رضایتمندی مردم همراه بوده است.

او با اشاره به ثبت رکوردی تازه در ۲۴ ساعت گذشته، از تزریق ۱۲۷ هزار دز واکسن علیه کروناویروس در فارس خبر داد که بسیار نویدبخش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: در صورت ورود محموله‌های جدید واکسن از سوی وزارت بهداشت، امیدواریم همه مردم فارس هر چه زودتر بر علیه این بیماری ایمن شوند.

دکتر لطفی همچنین با اعلام آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در فارس گفت: تاکنون حدود ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان دز اول و ۲۵ درصد نیز از جمعیت هدف دوز دوم واکسن علیه کروناویروس را دریافت کردند که امیدورایم به زودی شاهد واکسینه شدن تمام مردم فارس باشیم.

او ادامه داد: از مجموع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن اختصاص یافته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکنون حدود ۲ میلیون و ۲۰۰هزار دز تزریق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نقش همکاری بین بخشی را در پیشبرد موفق این اقدام ملی بسیار تاثیرگذار خواند و با قدردانی از همکاری ارزشمند نیرو‌های بسیجی و سپاه فجر استان فارس، افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس، سپاه فجر استان همکاری مطلوبی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز داشته که در قالب طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

دکتر لطفی همکاری بین بخشی را در استان فارس، به ویژه در بحران‌ها مثال زدنی خواند و افزود: این امر در بحران کروناویروس نقطه قوتی برای مجموعه سلامت استان به شمار می‌رود.

او در بازدید از مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله (ع) شیراز به عنوان نخستین مرکز اکسیناسیون شبانه روزی در کشور اظهار کرد: در این مرکز حدود ۲۰۰ نیروی جهادگر، بسیجی و سپاهی به همراه نیرو‌های بهداشتی دانشگاه به صورت شبانه روزی در امر واکسیناسیون فعالت دارند که این همدلی جای ستایش و قدردانی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین با قدردانی از استقبال و مشارکت و همراهی مردم استان با مجموعه سلامت در امر واکسیناسیون تاکید کرد: واکسینه شدن علیه بیماری کووید۱۹ به تنهایی نمی‌تواند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کند، بنابراین در کنار ایمن شدن، لازم است نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند بمانیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا تزریق واکسن واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز مرکز واکسیناسیون شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،کارن یحیائی گفت: خوشبختانه طبق آمار و اطلاعات ستاد نوروزی ۱۴۰۳ دانشگاه، تولد نوزاردان از یکم الی هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت در سال قبل در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات و عمل به وظایف در قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تلاش خود را برای انجام وظایف قانونی بکار بسته و در تمام مدت تعطیلات و ایام نوروز واحدهای خدمات دهنده در زمینه مشاوره ازدواج، زنان و زایمان و اطفال به صورت مستمر مشغول خدمت رسانی بوده اند.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه جمعیت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: در اولین روز از سال ۱۴۰۳، درراستای اهمیت جوانی جمعیت و تکریم از مقام مادران، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق سرپرست معاونت درمان دانشگاه، کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه در بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، با مادران و نوزادان تازه متولد شده در این بیمارستان دیدار و تولد نوزادان به خانواده این عزیزان تبریک گفت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888263

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان