Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@14:10:09 GMT

شرط مجلس برای آموزش حضوری دانش آموزان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۸۳۷۱

شرط مجلس برای آموزش حضوری دانش آموزان چیست؟

 زهرا شیخی، در برنامه سلام تهران، اظهار کرد: در طی این ۱۸ ماه کرونایی شاهد سلسله نظرات مختلفی از مسئولان در خصوص بازگشایی مدارس بودیم که منجر به افزایش نگرانی خانواده‌ها و فرزندان شد.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در نیمه شهریور ماه سال گذشته بحران ایجاد کرد، گفت: ما در مجلس شورای اسلامی در ۱۸ شهریور ماه طی جلسه‌ای ویژه با مصوبات بیست‌گانه در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نظرمان بر این شد که تا زمانی که اطمینان خاطر از مصونیت دانش‌آموزان ایجاد نشد که یکی از این موارد انجام واکسیناسیون عمومی است، آموزش‌ها مجازی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی همچنین خاطرنشان کرد: البته مجلس تصمیم‌گیر نهایی نیست بلکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در حکم قانون است، ما هم مصوبات را ابلاغ کردیم، توقعمان این است که کمیته ملی ستاد مقابله با کرونا در این خصوص بحث دقیق و جدی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، تصریح کرد: به بحث‌های علمی باید نگاهی علمی داشته باشیم، علم پزشکی در کنار طب ایرانید مدرن و سنتی همه از ظرفیت‌هایی هستند که در درمان می‌توان از آن استفاده کرد، ولی مسئولان در روزهای کرونایی باید از ایجاد دوقطبی پرهیز کنند، ما در کشور دانشکده طب فراگیر مکمل و سنتی داریم.

شیخی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، اذعان داشت: ایشان فرمودند نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نباید خیز رفتن به دولت را داشته باشند و در ادامه گفتند مگر در موارد خاص! تاکنون چهار نماینده در دولت آقای رئیسی بنا بر دستور رئیس جمهور که با رأی و نظر مردم انتخاب شد وارد کابینه دولت شدند.

وی گفت: قرار شد آقای قاضی زاده هاشمی از مجلس به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شود، گرچه نماینده مردم بودن و رأی از مردم گرفتن جزو بالاترین ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است و هیچ چیزی به آن اندازه ارزش ندارد، اما افرادی که سابقه نمایندگی دارند بیشتر با دردهای مردم بیشتر آشنا هستند./ مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: دانش آموزان واکسیناسیون مجلس آموزش حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند