Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در نخستین روز کاری به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور در مرکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی، مستقر در لانه جاسوسی، از روند تزریق واکسن به مردم بازدید کرد.

در این بازدید دکتر سعید ناطقی رئیس بیمارستان بهارلو، سرپرست دانشگاه را همراهی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با ابراز رضایت از فرآیند واکسیناسیون در این پایگاه با تشکر از زحمات دکتر کریمی رئیس پیشین دانشگاه یادآور شد: برای مدیریت دانشگاه، برنامه‌های زیادی داریم که در حال حاضر برنامه فوق حادمان، تسریع واکسیناسیون است.

وی گفت: به وزیر بهداشت اعلام کردم که بنا دارم با کمک وزارت بهداشت، یک‌ماهه منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران را واکسینه کنیم.

قناعتی افزود: جا دارد از نیروهای جهادی تشکر و تأکید کنم بسیج واقعاً در این حوزه بی‌نظیر کار کرد. در اسرع وقت مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی را سه شیفته خواهیم کرد تا سرعت ارائه خدمت به مردم افزایش یابد.

وی گفت: با همکاری سپاه، شهرداری و سایر سازمان ها تلاش می‌کنیم تا تعداد مراکز واکسیناسیون را توسعه دهیم تا مردم بتوانند با خیال راحت به کار، زندگی، تحصیل و ... خود بپردازند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: لازم است همه مراکز دانشگاه در یک‌ماهه آینده حداقل ۵۰ درصد ظرفیت خود را به واکسیناسیون اختصاص بدهند. از همه همکاران دانشگاه که مایل به همکاری به‌صورت جهادی در این حوزه هستند تقاضا دارم به مراکزی که اعلام خواهد شد مراجعه کنند.

کد خبر 5303069

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی تهران حسین قناعتی واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسیناسیون دانشگاه تهران سازمان سنجش انتخاب رشته آزمون گروه علوم پزشکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است