Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از امروز (یکشنبه) به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی در بازی نخست  با نتیجه ۳ بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت و در صدر گروه B قرار گرفت.

تیم ملی والیبال پاکستان هم که رحمان محمدی راد را روی نیمکت خود دارد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تایلند را از پیش رو بردارد و به عنوان تیم دوم پشت سر ایران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و تیم‌های پاکستان، هنگ کنگ و تایلند در گروه B رقابت‌ها قرار دارند. ملی پوشان ایران فردا در دومین دیدار از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل تایلند صف آرایی خواهند کرد.

نتایج کامل نخستین روز رقابت‌ها:

بحرین ۳ – هند صفر؛ (۲۷-۲۵)، (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۱) چین‌تایپه ۳ – قزاقستان صفر؛ (۲۵-۲۰)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۱۹) عربستان سعودی صفر – کره‌جنوبی ۳؛ (۱۸-۲۵)، (۱۷-۲۵)، (۲۰-۲۵) کویت صفر – چین ۳؛ (۱۲-۲۵)، (۱۶-۲۵)، (۱۸-۲۵) تایلند ۲ – پاکستان ۳؛ (۲۵-۲۲)، (۲۳-۲۵)، (۲۵-۲۱)، (۲۳-۲۵)، (۱۲-۱۵) ایران ۳ – هنگ‌کنگ صفر؛ (۲۵-۱۲)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۱۹) استرالیا ۳- ازبکستان صفر؛ (۲۵-۱۶)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۹) ژاپن ۳ – قطر صفر؛ (۲۵-۲۰)، (۲۵-۲۳)، (۲۵ بر ۲۱)

بیشتر بخوانید 

ایران ۳ - هنگ کنگ صفر/ عطایی با شاگردانش گام اول را محکم برداشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال ایران هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران