Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@05:25:04 GMT

به کارگیری نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۹۸۵۸

به کارگیری نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سعید عسکری در گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش، از بازنگری در تخصیص‌های سال جاری در سازمان برنامه و بودجه خبر داد و اظهار کرد: در این فرآیند بازنگری که به‌زودی انجام می‌شود، خیلی خوش‌بین هستیم که وضعیت تخصیص‌ها در آموزش و پرورش بهتر شود.

وی درباره موضوع خرید خدمات تصریح کرد: برای تسهیل شرایط خرید خدمات تلاش می‌کنیم لذا ضروری است، قراردادها براساس تفاهم‌نامه موجود تنظیم و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری درباره ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: مشکلی از نظر نیروی انسانی و توزیع آن برای سال تحصیلی نخواهیم داشت و بحث نیروهای خرید خدمات نیز پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیر دریافت سرانه بهداشتی مدارس هستیم تا با شروع سال تحصیلی جدید سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای با موضوع رتبه بندی معلمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت  تا در ادامه همکاری‌ها و همراهی های مجلس، این طرح مصوب و نهایی و جهت اجرا ابلاغ شود.

پربیننده ترین صفر تا صد فروش سهام عدالت زمان پرداخت حقوق شهریورماه بازنشستگان اعلام شد تیبا ۱۵۹میلیون شد / قیمت ساینا، کوییک و پراید + جدول نامه هشدار اهالی بورس به سید ابراهیم رییسی / اشتباه دولت های قبلی را تکرار نکنید ال ۹۰، ۳۷۰ میلیون تومان شد + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان آموزش و پرورش خرید خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی و بهزیستی استان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان منعقد شد.

وی این تفاهم نامه را در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی و سازمان بهزیستی کشور عنوان و اظهار کرد: مجموعه کتابخانه های عمومی بزرگترین شبکه فرهنگی از حیث کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای ۷۹ باب کتابخانه عمومی است که به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در کتابخانه های عمومی علاوه بر خدمات کتاب محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود و این رویکردی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی سال‌های اخیر به آن توجه بیشتر نموده است.

راهب با بیان اینکه در برخی کتابخانه ها خدمات ویژه ای نیز برای نابینایان و ناشنوایان پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در استان بوشهر، کتابخانه شهید بهشتی برازجان در بخش‌های ناشنوایان و نابینایان و کتابخانه خلیج فارس بوشهر نیز در بخش نابینایان فعال هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: امید داریم در طول مدت تفاهم نامه با پیگیری‌های مجدانه طرفین، گام‌های مثبتی برای کتاب‌خوان کردن و آگاهی بیشتر جامعه هدف بهزیستی برداشته شود.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و اداره کل بهزیستی استان با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی منعقد شد.

کد خبر 6079875

دیگر خبرها

  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر