Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:51:21 GMT

داود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۰۹۰۴

داود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران شد

طی حکمی از سوی شهردار تهران داود گودرزی به سمت سرپرستی سازمان بازرسی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی داود گودرزی را به جای مسعود حمزه‌ای در سازمان بازرسی شهرداری تهران منصوب کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، شهردار تهران در این حکم اظهار امیدواری کرد: «با استعانت از پروگار متعال و در راستای تحقق شعار تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام و با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌های مردمی موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان تهران فراهم شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳

شهردار یزد گفت: شهرداری یزد در سال‌جاری، سال پرکارتری در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهرداری و مدیران مناطق پنجگانه با مهران فاطمی استاندار یزد با بیان اینکه مجموعه افرادی که در این نشست حضور دارند، در صف اول خدمت‌رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: می‌توان ادعا کرد این مجموعه نسبت به همه دستگاه‌هایی که در یک استان می‌تواند باشند، فعال‌تر و پویاتر است و هر جایی که مردم از هر دستگاه دیگری ناامید شوند به شهرداری رجوع می‌کنند.

وی با اشاره به این نکته که شهرداری به دلیل جنس فعالیتش، نمی‌تواند مردم را به جاهای دیگر ارجاع دهد و باید نیازهای مردم را برطرف کند، افزود: توصیه همیشگی به همکارانم این است که کار مردم باید انجام شود، آنجایی هم که به دلایل قانونی قابل انجام نیست با روی خوش باید به مردم جواب دهیم و دلایل آن را به مردم بگوییم.

شهردار یزد، سال جاری را سال کار و فعالیت جدی‌تر برای شهرداری یزد خواند و گفت: مجموعه شهرداری در سال‌جاری، سال پرکارتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

محی‌الدینی افزود: در سال گذشته و بعد از وقوع سیل، به صورت جدی وارد حوزه‌های زیرساختی شدیم، حوزه‌هایی که به دلیل اینکه خیلی از این موارد اصلاً دیده نمی‌شود، کسی به آنها ورود نکرده بود، مثلاً در ساخت یک پل روگذر، زیرگذر و یا تقاطع غیرهم‌سطح، مردم بعد از یک سال فعالیت انجام شده را می‌بینند، خیلی از کارهای زیرساختی مثلاً سیل‌بندهایی که در اطراف شهر برای حفاظت از شهر ساخته شد و همچنین تعداد زیاد چاه‌های جذبی که حفر شد، دیده نمی‌شوند در حالی که اینها، ضرورت‌های شهر بود و باید یک زمانی یک مجموعه‌ای این کار را انجام می‌داد.

شهردار شهر دارالعباده یزد با ابراز خرسندی از اینکه خوشبختانه نتیجه مثبت این فعالیت‌های زیرساختی را در بارندگی‌های اخیر مشاهده کردیم، گفت: با توجه به احداث سیل‌بندهای جدید و تقویت سیل‌بندهای موجود، ایجاد شبکه کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر تعداد زیادی چاه جذبی مشکل حادی در سطح شهر نداشتیم.

محی‌الدینی در بحث‌های زیرساختی، بحث تملکات برای آزادسازی و احداث معابر جدید را مطرح کرد و اظهار داشت: چندین سال بود که که معابر جدیدی در سطح شهر یزد ایجاد نشده بود و یک سری معابر هم از حدود ۲۰ سال پیش یا عملیات اجرایی آن آغاز نشده بود و یا اینکه نیمه‌تمام مانده بود، در حالی که با همت شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری یک بخشی از تملکات این معابر به اتمام رسید و بخش دیگر آن در سال‌جاری به نتیجه می‌رسد و این معابر جدید نقش به‌سزایی را در کاهش بار ترافیکی شهر و تسهیل در تردد شهروندان خواهند داشت.

شهردار یزد، انجام اقدامات جدی ترافیکی به ویژه در هسته مرکزی شهر به دلیل مباحث پدافندی را ضروری برشمرد و گفت: در کنار اقدامات انجام شده زیرساختی، مباحث جدی ترافیکی نیز در سال جدید باید انجام شود، مباحثی نظیر یک‌طرفه کردن بعضی از معابر و اجرای محدودیت‌های زوج و فرد، چون دیگر در هسته مرکزی شهر نمی‌توان معبر جدیدی ایجاد کنیم و انجام ندادن این اقدامات ترافیکی خسارات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

محی‌الدینی با بیان اینکه شهرداری به طور جدی روی این مساله در حال کار کردن است، گفت: در کنار تلاش مجموعه شهرداری، یک عزم استانی، همراهی و هم‌زبانی همه دستگاه‌ها برای به نتیجه رسیدن این طرح‌های ترافیکی ضروری است.

وی مبحث نور را یکی از مشکلات بزرگ شهر یزد دانست و گفت: در حوزه زیباسازی، تقویت و اصلاح رنگ و نور شهر را دستور کار قرار داده‌ایم تا با وجود انجام و تکمیل کارهای زیربنایی، کارهای جدی نیز در حوزه سیما و منظر شهر اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: برگزاری «شادراه نور» نشان داد که شهر یزد به یک‌سری مجموعه‌هایی نیاز دارد که مردم بتوانند با خانواده‌ها برای برای گذراندن اوقات و داشتن لحظاتی پرنشاط و پربار به آنجا مراجعه کنند.

شهردار یزد حضور در محلات را یکی دیگر از محورهای اساسی فعالیت‌های مدیریت شهری در سال‌جاری برشمرد و گفت: از اقداماتی که به صورت جدی دنبال خواهد شد، حضور در تک تک محلات با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری است.

وی افزود: یک سری کارهای کوچک در محلات هستند در حالی که انجام آن، نیاز ضروری مردم و محله است و با این اقدامات رضایت‌مندی مردمی حاصل خواهد شد.

شهردار یزد با اشاره به بحث «شهر هوشمند» " به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های اقدامات شهرداری یزد در سال‌جاری، گفت: چهار محور امور زیربنایی، سیما و منظر شهری، شهر هوشمند و حضور در محلات، مباحث جدی هستند که در رأس فعالیت‌ها و برنامه‌های کاری شهرداری یزد در این سال هستند و جلسات اولیه آنها شروع شده است و در جلسات آینده سازوکار اجرایی آنها مشخص خواهد شد.

محی‌الدینی در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد توفیق پیدا کنند در فرصت باقیمانده کارهایی را که روی زمین مانده به اتمام برساند.

کد خبر 739876

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران