Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:33:41 GMT

فریب کاهش آمار ابتلا به کرونا را نخورید

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۰۹۱۸

فریب کاهش آمار ابتلا به کرونا را نخورید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد کاهشی است و ۴۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

او ادامه داد: از این تعداد ۱۱۸ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

سلمانی با اشاره به کاهش آمار بستری‌ها مشکوک به کرونا تصریح کرد: شهروندان فریب آمار کاهشی کرونا را نخورند چراکه هرگونه ساده انگاری سبب طغیان مجدد این ویروس و بازگشت آمار صعودی خواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بستری بیماران کرونایی مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است

صندوق کودکان سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه هر دقیقه یک کودک در غزه قربانی جنایات صهیونیست‌ها می‌شود تاکید کرد که اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به وضعیت ناگوار کودکان غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اجساد متلاشی شده و زندگی از دست رفته کودکان غزه دلیلی آشکار بر توحشی است که علیه آنها تحمیل می‌گردد.

«تز انگرام» سخنگوی یونیسف که به تازگی از ماموریت خود در غزه برگشته در این زمینه اعلام کرد که در هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته یا زخمی می‌شود و تنها راه برای جلوگیری از کشتار و معلولیت کودکان غزه، برقراری آتش‌بس فوری در این منطقه است.

وی تاکید کرد که در زمان ماموریت خود در غزه از مشاهده تعداد کودکان مجروح در بیمارستان‌ها و خیابان‌ها و چادرهای آوارگان به شدت شوکه شده بود.

سخنگوی یونیسف اظهار داشت که طبق آمار رسمی صادر شده توسط وزارت بهداشت فلسطین بیش از 12 هزار کودک در غزه به شدت مجروح شده‌اند اما از نظر من آمار واقعی بسیار بیشتر است.

وی در ادامه به داستان غم‌انگیز کودک 14 ساله‌ای اشاره کرد که در بیمارستان خان یونس او را دیده بود و گفت که این پسربچه ساعت‌ها مورد بازجویی و شکنجه شدید توسط نیروهای اسرائیلی قرار داشته و سپس آنها به سمت او تیراندازی کرده بودند.

جنگ اسرائیل علیه کودکان غزهیونیسف: 600 هزار کودک در رفح گرسنه و وحشت‌زده هستند

بر اساس گزارش اداره مرکزی آمار فلسطین، رژیم اشغالگر از زمان آغاز تجاوزات خود به غزه در 7 اکتبر 2023 تاکنون بیش از 15 هزار کودک را قتل عام کرده که شامل 44 درصد کل شهدای غزه می‌شود. همچنین بیش از 70 درصد قربانیان این جنگ ویرانگر رژیم اشغالگر علیه غزه، زن و کودک هستند. به طور کلی هر ساعت حدود 4 کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسند.

این آمار نشان می‌دهد که حدود 43 هزار و 349 کودک در غزه بدون والدین خود یا یکی از آنها زندگی می‌کنند. بیش از 30 کودک هم تا امروز به دلیل سوء تغذیه و تشنگی در بیمارستان‌ها جان خود را از دست داده‌اند و شدت گرسنگی در میان کودکان در شمال غزه و رفح همچنان در حال افزایش است.

بر اساس این گزارش، بیش از 816 هزار کودک در غزه از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه نیاز به کمک‌های روانی دارند و تأثیرات عمیق ترس و اضطراب و افسردگی در نتیجه جنگ وحشیانه‌ای که دشمن علیه غزه به راه انداخته، در ذهن و روان این کودکان به وضوح دیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • حواستان به افسردگی دوران سالمندی باشد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • آیا مصرف زیاد شکر باعث دیابت می‌شود؟