Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:59:11 GMT

چهار هزار و ۵۶۰ خط تلفن ثابت در خوزستان دایر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۱۲۴۵

چهار هزار و ۵۶۰ خط تلفن ثابت در خوزستان دایر شد

رحیم فلاح زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درصد تحقق شاخص دایری تلفن ثابت از ابتدای امسال تا پایان مرداد در خوزستان ۷۹ درصد بوده است.

وی ارایه خدمت در روستاها و همچنین ایجاد زیرساخت و سرویس ارتباطی با هدف ارایه خدمات بهتر از سرویس‌های مخابراتی را از اهداف این منطقه دانست و گفت: فراهم کردن شرایط بهره‌مندی مشتریان در نقاط روستایی و شهری  از امکانات مخابراتی ، گامی تاثیر گذار در حمایت توسعه اقتصادی منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تعداد مشغول به کار تلفن ثابت شهری را ۸۵۰ هزار و ۳۹ مشترک و همچنین مشغول به کار روستاها و اماکن روستایی دارای تلفن خانگی را ۵۰ هزار و ۵۳۲مورد اعلام کرد.

هم اکنون تعداد تلفن منصوبه ثابت در خوزستان یک میلیون و ۴۰۶ هزارو  ۵۵۷ مشترک و تلفن ثابت مشغول به کار در استان  ۹۰۰ هزار و ۵۷۱ مشترک هستند.

برچسب‌ها ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس