Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد دوشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ویروس کرونا از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه جان ۶ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر یکشنبه ۲۱ شهریور، تعداد جان‌باختگان مبتلا به این ویروس در استان به یکهزار و ۳۷۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش در همین مدت ۱۱۶ نفر دارای موارد مثبت سرپایی بودند. ضمن این که ۷۰ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۷۶ نفر در همین مدت از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند و هم اکنون جمع کل افراد کرونایی بستری استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک ۴۵۹ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، دامغان، آرادان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، و شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان دامغان محدودیت های کرونا علائم کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان دامغان محدودیت های کرونا علائم کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، خبرنگار الجزیره گزارش داد که شمار پیکرهای شهدای فلسطینی که در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شدند با پیدا شدن 35 پیکر دیگر به 310 پیکر رسیدند.

پیش از این دفاع شهری  نوار غزه از وجود 3 گور دسته جمعی داخل دیوارهای بیمارستان ناصر در خان یونس خبر داده بود. تیم های دفاع شهری  غزه در جستجوی پیکرهای صدها شهید هستند که رژیم اشغالگر آنها را داخل بیمارستان ناصر اعدام کرده بود.


 

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان