Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع اقبالی روز دوشنبه به ایرنا افزود: در این شهرستان تاکنون ۱۲ هزارو ۹۴۵ نفر واکسن دریافت کرده‌اند که ۶۰ درصد جمعیت هدف در شهرستان  دز اول واکسن  و ۳۸ درصد شهروندان  نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

به گفته وی، چهار مرکز بهداشت و درمان شهری و روستایی،  ۲۸ خانه بهداشت و چهار اکیپ سیار در راستای واکسن شهروندان شهرستان نیر در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نیر با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی گفت: با توجه به تعداد بستری‌های در بیمارستان،   این  شهرستان  در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

فرماندار نیر به تعداد بستری های بیماری کرونا و تست‌هایی که در طول یک هفته گذشته انجام گرفته اشاره کردو افزود: طی یک هفته گذشته ۱۶۳ مورد تست رپید و پی سی آر از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۲۷ نفر مثبت بوده ، پنج نفر در بیمارستان بستری و ۶۴ نفر هم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

 

برچسب‌ها ویروس کرونا استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان اردبیل اردبیل ویروس کرونا استان اردبیل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آقای قناعت امروز پنجشنبه در هشتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد، ۳۲۲ هزار نفر اسکان در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی و حدود ۷۵۰ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نصب ۳۹ سیاه چادر از جمله اقدامات کلیدی و اساسی است که سبب ایجاد فضای مثبت و مفرحی در نقاط مختلف استان شده، افزود: این کار با هدف کاهش تصادفات در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی انجام شد که آمار‌های ارائه شده توسط مدیران دستگاه‌های عضو این ستاد نشانگر آن است که استقرار سیاه چادر‌ها در شهرستان‌های استان در کاهش تصادفات جاده‌ای تأثیر گذار بوده است.

به گفته وی؛ براساس آمار، تاکنون در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول و در کاهش آمار فوتی‌ها رتبه سوم کشور را داریم که نتیجه اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های مربوط در این حوزه است.

استاندار گفت: در موج بعدی سفر هم که از ۱۳ فروردین شروع می‌شود، مانند روز‌های گذشته همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا بتوانیم  رتبه‌های کسب شده در کشور را حفط کنیم.

آقای قناعت با بیان اینکه همه مواردی که در این جلسه عنوان شد در حکم مصوبات ستاد است که ابلاغ خواهد شد، افزود: نظارت مستقیم بر تأمین سوخت و آرد سیاه چادرها، انجام هماهنگی و نظارت در محور‌های روستایی توسط فرمانداران برای لیالی قدر و موج بعدی سفر، ثبت بموقع آمار در سامانه "جانا" به جهت کامل بودن اطلاعات در ارزیابی استان از جمله مواردی است که باید به آنها توجه جدی شود.

وی گفت: حضور و ارتباط تلفنی فرمانداران و رؤسای کمیته‌های ۱۲ گانه ذیل این ستاد برای ارائه گزارش در صدا و سیمای استان، نظافت کمپ‌های استقرار مسافران، انجام اقدامات فرهنگی در شهرستان‌ها برای رعایت شئونات ماه مبارک رمضان، برگزاری منظم جلسه‌های ستاد در شهرستان‌ها توسط فرمانداران و جلسه‌های کمیته‌های ستاد مورد تأکید است.

به گفته وی؛ فرمانداران باید از  اکیپ‌های مستقر در محور‌های مواصلاتی بازدید‌های بیشتری انجام دهند و بر نظافت مکان‌های عرضه محصولات و اسکان مسافران نظارت شود.

استاندار با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه، حضور پزشک طب اورژانس در بیمارستان‌ها و در ایام نوروز را ضروری خواند و تأکید کرد: برای حل مشکلات موجود در مسجد بین راهی چهارده معصوم، جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مربوطه برگزار شود.

آقای قناعت با تأکید بر اینکه تولید روزانه مرغ در استان ۱۵۰ تا ۱۶۰ تن و نیاز روزانه ۵۰ تن است و بقیه آن به استان‌های دیگر ارسال می‌شود، لذا کمبودی در خصوص توزیع مرغ در استان نداریم، اظهار داشت: ارزان بودن مرغ تنظیم بازار در مواردی سبب ایجاد صف شده که باید با برنامه ریزی مناسب اقدام لازم در این زمینه انجام شود.

به گفته وی؛ امیدواریم با انجام اقدامات مورد نظر توسط اعضای این ستاد بتوانیم میزبانان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید